جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

بُهت و اشک کره‌ای‌ها پس از شکست مقابل قطر و دور افتخار عنابی‌ها

بازیکنان و تماشاگران تیم ملی فوتبال کره جنوبی از شکست مقابل قطر بُهت‌زده بودند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال قطر با برتری یک بر صفر مقابل کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019، به دور نیمه نهایی رقابت‌ها راه یافت و در این مرحله به مصاف برنده دیدار امارات - استرالیا می‌رود.

* پس از پایان بازی، تماشاگران قطری به رقص و پایکوبی پرداختند.

* برخلاف دیدارهای قبلی قطر، مقامات زیادی از این کشور در VIP ورزشگاه زاید اسپورتس سیتی حاضر بودند و با پایان مسابقه به خوشحالی پرداختند.

* بازیکنان تیم ملی کره جنوبی هم به خاطر مردود شدن گل این تیم در دقیقه 80، اعتراض زیادی به روشن ایراتوف در پایان بازی داشتند. این بازیکنان با گذشت دقایقی از خاتمه بازی، با چهره‌هایی بهت‌زده در وسط زمین ایستاده بودند و نای ترک زمین نداشتند.

* بیشتر هواداران کره‌ای با پایان بازی، ورزشگاه را ترک کردند و تعدادی از آنها به تشویق بازیکنان تیم خود پرداختند. این تماشاگران از حذف تیم‌شان بسیار ناراحت بودند و اشک می‌ریختند. این در حالی بود که بازیکنان تیم ملی قطر به سمت تماشاگران خود رفتند و شادی خود را با آنها تقسیم کردند.

* مأموران امنیتی حاضر در ورزشگاه زاید اسپورتس سیتی، هواداران قطری را بسیار کنترل می‌کردند تا از جایگاه تماشاگران خارج نشوند.

* خبرنگاران کشور کره جنوبی که به هیچ وجه انتظار این شکست را نداشتند، بسیار شاکی و ناراحت بودند.

* در حالی که تماشاگری اجازه نداشت با پرچم کشور قطر وارد ورزشگاه شود، یکی دو هوادار چنین کاری انجام دادند. آنها پرچم‌های قطر را به بازیکنان این تیم منتقل کردند تا عنابی‌ها با پرچم‌های کشور خود، دور افتخار بزنند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید