گزارش جی پلاس/

جدال قطر و امارات با مدعیان برای حضور در نیمه نهایی

برگزار کنندگان دیگر دیدار نیمه نهایی جام ملت های آسیا امروز مشخص می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در دومین و آخرین روز مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا دو بازی برگزار می شود.

کره جنوبی - قطر ساعت 16:30 ورزشگاه زاید اسپورت ابوظبی

تیم ملی فوتبال کره جنوبی که تا قبل از مرحله یک چهارم نهایی بازی هایی در حدو اندازه های نام خود انجام نداده است، در ورزشگاه زاید اسپورت به مصاف قطر می رود . برخلاف کره جنوبی، قطر بازی های قابل قبولی را با سرمربی گری سانچس انجام داده و توانست از گروهش به عنوان صدرنشین صعود کند و در یک هشتم نهایی هم یک بر صفر عراق را برد. کره ای ها اما در مرحله یک هشتم نهایی به سختی و در 120 دقیقه بحرین را از پیش رو برداشتند. قطری ها می خواهند با کنار زدن کره جنوبی برای نخستین بار به نیمه نهایی جام ملت های آسیا برسند. کره ای ها هم تلاش می کنند با بازیکنان لژیونر خود بتوانند به سال ها حسرت خود در کسب عنوان قهرمانی پایان بدهند.

استرالیا- امارات ساعت 19:30  ورزشگاه هزاع بن زاید العین

شاید بتوان گفت امارات خوش شانس ترین تیم حاضر در این مرحله بوده است. میزبانی که از بازی نخست با کمک داور و البته تیر دروازه به یک چهارم رسید. این تیم در مرحله قبل رقابت ها قرقیزستان را پیش رو داشت که برابر این تیم نه چندان مدعی و با تجربه به زحمت پیروز شد و حتی این امکان وجود داشت که برابر این تیم شکست بخورد. به هرترتیبی که بود امارات به عنوان میزبان مسابقه ها به یک چهارم نهایی رسیده است و باید در آخرین بازی این مرحله به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی استرالیا برود. استرالیا هم خیلی در حد مدعی نبوده است و در بازی قبل خود برابر ازبکستان با درخشش متئو رایان دروازه بان خود در ضربات پنالتی پیروز شد.

 

برنده این دو دیدار برگزار کننده دومین دیدار نیمه نهایی جام هستند. پیش از این ایران و ژاپن با پشت سرگذاشتن چین و ویتنام به این مرحله رسیدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید