گزارش جی پلاس از برنامه یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا

نیمه نهایی آسیا پشت دیوار چین/ ایران و ژاپن به هم می رسند؟

روز نخست مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بعد از مشخص شدن تیم های مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، تیم ها برای صعود به نیمه نهایی رقابتشان را از روز پنج شنبه آغاز می کنند.

ژاپن- ویتنام ساعت 16:30 ورزشگاه آل مکتوم دبی

در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا تیم ملی ژاپن در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف ویتنام می رود. ژاپنی ها در مرحله قبل عربستان را از پیش رو برداشتند اما بازی آن ها انتقادهای زیادی به همراه داشت چرا که این تیم مدعی دقایق زیادی از بازی را در دفاع بود. هرچند برخی عقیده دارند ژاپن هنوز قدرت اصلی خود را به نمایش نگذاشته است. در آن سو حضور ویتنام تا این مرحله هم یک اتفاق عجیب محسوب می شود. این تیم که همگروه ایران بود به عنوان یکی از تیم های سوم به این مرحله رسید. ویتنامی ها در دور قبل اردن آماده را در ضربات پنالتی شکست دادند. اگر ویتنام به مانند بازی های گذشته سخت کوش ظاهر شود و ژاپن هم به مانند گذشته قدرتمند نشان ندهد، این بازی می تواند برای پرافتخارترین تیم آسیا دشوار شود.

ایران - چین ساعت 19:30 ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی

تیم ملی ایران که در سال 2004 با شکست برابر چین آن هم در ضربات پنالتی با چیپ گل محمدی و البته ناداوری از صعود به فینال جام ملت های آسیا بازماند، تلاش می کند با گرفتن انتقام آن بازی به مرحله نیمه نهایی برسد. شاگردان کارلوس کی روش با برتری برابر عمان و چین با برتری برابر تایلند به این مرحله رسید. این بازی از جهت حضور دو مربی سرشناس روی نیمکت ها هم جالب است. حضور مارچلو لیپی روی نیمکت چین و کارلوس کی روش روی نیمکت ایران از جذابیت های این مسابقه است.

برنده دیدار ایران و چین در نیمه نهایی باید با برنده ژاپن و ویتنام بازی کند.

دیدگاه تان را بنویسید