جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

ژنگ ژی: فردا روز سختی برای مدافعان تیم ملی چین است

کاپیتان تیم ملی فوتبال چین گفت:فردا روز سختی برای مدافعان تیم ملی ما است اما سعی می کنیم که بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، ژنگ ژی در نشست خبری پیش از بازی ایران در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن ایران را می شناسد و کدام یک خطرناک هستند گفت: ما پارسال با این تیم بازی کردیم و آنها را می شناسیم. مربی آنها مشخص است و شخصیت آنها را می شناسیم. آنها خیلی سریع هستند و تاکتیک دارند. به خصوص اینکه کیفیت بالایی در خط حمله و مهاجمانشان دارند و فردا روز سختی برای مدافعان تیم ملی ما است اما سعی می کنیم که بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

ژنگ ژی در خصوص اینکه سیستم  VAR چقدر می تواند به کیفیت بازی ها از این مرحله کمک کند گفت: ما بازیکنان با این سیستم آشنا هستیم چون در سوپر لیگ چین از این سیستم استفاده می کنیم. همانطور که مربی ما گفت این سیستم به همه تیم ها و به خصوص داوران کمک می کند.

و در پایان صحبت‌هایش به شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و گفت: ما با گوانگژو اورگراند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدیم ولی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا کار بسیار سخت‌تری است. تیم‌های خوب زیادی در این رقابت‌ها حضور دارند. سرمربیان بزرگ و نامداری در این جام هستند و البته کیفیت بازیکنان بزرگ را در این مسابقات نمی‌توان نادیده گرفت. همه تیم‌ها می‌خواهند برنده شوند.  هدف ما این است که به جاه طلبی خودمان در جام ملت‌ها ادامه دهیم. باید سخت تلاش کنیم. نسل جدید بازیکنان چینی باید خودشان را ثابت کنند. من خیلی به این بازیکنان اعتقاد دارم. بازیکنان باید به پیشرفت خودشان ادامه دهند و بهتر و بهتر شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید