گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/بحرین یک- کره جنوبی۲

کره با زحمت به یک چهارم رفت/ بحرین جام را ترک کرد

تیم ملی فوتبال کره جنوبی به سختی خود را به جمع تیم های حاضر در یک چهارم نهایی رساند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال کره جنوبی و بحرین در هفتمین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از ساعت 16:30 به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع کره جنوبی به پایان رسید.

کره جنوبی: کیم سئونگ گیو، هونگ چول، لی یونگ، کیم مین جائه، کیم یونگ گئون، جونگ وو یونگ، هوانگ این بئوم، سون هیونگ مین، لی چونگ یونگ، هوانگ هی چان و هوانگ اوی جو.

بحرین: سید شبر علوی، ولید الحیام، حامد الشمسان، محمد مرهون، سید رضا عیسی، کمیل الاسواد، علی الصافی، علی جعفر مدن، سید ضیا سید سعید، جمال راشد و محمد الرمیحی.

گزارش بازی

در دیدار این دو تیم تا دقیقه 16 اتفاق خاصی رخ نداد اما به مرور کره جنوبی بازی را در اختیار گرفت. در دقیقه 44 بازی "هوانگ چان" روی ریباند دروازه بحرین را باز کرد تا این تیم از حریف خود پیش بیفتد. نیمه اول این بازی با نتیجه یک برصفر به پایان رسید.

از دقیقه 67 بازی بحرین بازی هجومی تری را به نمایش گذاشت و فرصت های خوبی هم برای گلزنی داشت که یکی از موقعیت ها را سئونگ گیو دروازه بان کره به سختی به کرنر فرستاد. بعد از چندین حمله پیاپی در نهایت الرمیحی روی ریباند دروازه کره جنوبی را باز کرد. این اولین گلی بود که کره ای ها در این رقابت ها می خورند. در دقیقه 94 بازی اشتباه مدافع بحرین بازیکن کره را با دروازه بان تک به تک کرد اما این موقعیت از دست رفت. در نهایت این بازی هم در 90 دقیقه برنده نداشت تا جدال دو تیم در وقت اضافه یا پنالتی تعیین کننده تیم برنده باشد.

وقت اضافه

یکی از موقعیت های وقت اضافه اول از روی ضربه آزاد برای کره جنوبی پیش آمد که جو بازیکن این تیم با بی دقتی آن را از دست داد.  سرانجام حملات کره جواب داد و در دقیقه 107 بازیکن تعویضی کره یعنی کیم جین سو با یک ضربه سر دروازه بحرین را باز کرد. قبل از این گل مربی بحرین به خاطر مصدومیت علوی دروازه بان خود را عوض کرد. در ابتدای وقت اضافه دوم هم کره جنوبی یک ضربه به تیر دروازه زد اما نتوانست گل سومش را بزند. در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع کره جنوبی به پایان رسید.

کره جنوبی برای صعود به نیمه نهایی باید با برنده عراق و قطر بازی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید