گزارش جی پلاس/

تکمیل پازل هشت تکه جام ملت های آسیا با برگزاری دو دیدار

ترکیب تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا امروز تکمیل می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در آخرین روز مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا دو دیدار برگزار می شود تا چهره هشت تیم حاضر در این مرحله تکمیل شود.

سه شنبه  دو بهمن

کره جنوبی- بحرین  ساعت 16:30

تیم ملی فوتبال کره جنوبی که از مدعیان قهرمانی جام محسوب می شود برای صعود به جمع هشت تیم برتر باید با بحرین دیدار کند. کره ای ها در دور گروهی از سه بازی صاحب سه برد شدند و با شایستگی به این مرحله رسیدند. در آن سو بحرین که از گروه A به این مرحله رسیده است، کار دشواری را برای عبور از کره جنوبی دارد. کره ای ها با حضور بازیکنان لژیونر خود هم چون سون قطعا می توانند برای هرتیمی مشکل ساز باشند.

دیدار تیم های کره جنوبی و بحرین در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از ساعت 16:30 سه شنبه 2 بهمن در ورزشگاه رشید برگزار می شود.

عراق- قطر  ساعت 19:30

قطر میزبان جام جهانی 2022 با سرمربی گری سانچس در این بازی ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و می توان گفت یکی از بهترین تیم های ملی این کشور بعد از سال ها تشکیل شده است. قطر هم با سه برد پیاپی که مهم ترین آن برابر عربستان بود پای به این مرحله گذاشته است. آن ها آقای گل مسابقه ها یعنی معز علی را در ترکیب خود دارد که می تواند مدافعان حریف را اذیت کند. در آن سو شاگردان سرچکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق هم می داند برابر قطر کار سختی دارد. عراقی ها بازیکنان آماده ای را دارند و پیش بینی می شود بازی عراق و قطر یکی از بهترین بازی های این مرحله باشد.

دیدار تیم های عراق و قطر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از ساعت 19:30 سه شنبه 2 بهمن در ورزشگاه آل نهیان برگزار می شود.

یکشنبه 30 دی

اردن یک - ویتنام یک (پیروزی 4 بر 3 ویتنام در پنالتی)

تایلند یک -چین 2

ایران 2 - عمان صفر

دوشنبه اول بهمن

ژاپن یک - عربستان صفر

استرالیا صفر- ازبکستان صفر (برتری 4 بر2  استرالیا در پنالتی)

امارات 3 - قرقیزستان 2 (تساوی 2-2 در 90 دقیقه)

سه شنبه  دو بهمن

کره جنوبی- بحرین  ساعت 16:30

عراق- قطر  ساعت 19:30

 

دیدگاه تان را بنویسید