جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

کروز: عمان بازیکنان خوبی داشت/ ایده‌های خودمان را برای تقابل با چین مدنظر داریم

مربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در ابتدای بازی کارمان خیلی سخت بود اما بعد بسیار خوب کار کردیم و به یک پیروزی خوب رسیدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. عمان بازیکنان خوبی داشت. در ابتدای بازی کارمان خیلی سخت بود اما بعد بسیار خوب کار کردیم و به یک پیروزی خوب رسیدیم.

 و ی افزود: کار ما مربیان از دیروز آغاز شده و از آن موقع به چین فکر می‌کنیم. برای بازیکنان امروز زمان ریکاوری است و از فردا کار تاکتیکی و محکم‌شان را برای بازی با چین آغاز می‌کنند.

مربی تیم ملی در مورد اینکه قرار است از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از کمک داور ویدئویی استفاده شود، خاطرنشان کرد: دوست ندارم در مورد مسائل داوری صحبت کنم. چرا که هر چقدر در مورد داوری صحبت کنیم بیشتر در طول مسابقات مشکل خواهیم داشت. توقع ما این است که با استفاده از سیسیتم VAR مشکلات کمتر شود. فوتبال بازی اشتباهات است. همانطور که ممکن است بازیکنان اشتباه کنند داوران هم می‌توانند اشتباه کنند. باید تمرکزتان را روی مسائلی بگذارید که در کنترل خودتان است. ما بازیکنان و اتفاقات درون زمین را می‌توانیم کنترل کنیم پس تمرکزمان روی این مسئله است.

کروز در مورد اینکه چه ارزیابی از بازی مقابل چین دارد، اظهار داشت: مطمئن هستیم که سرمربی حریف مربی بسیار بزرگ و خوبی به نام مارچلو لیپی است. ایده‌های خودمان را برای تقابل با چین مدنظر داریم اما نمی‌توانیم این مسائل را مطرح کنیم. این موارد بین خودمان است تا بازی شروع شود. تا سه روز آینده آماده تقابل با چین خواهیم بود. به شما قول می‌دهیم با همان احترامی که نسبت به حریفان قبلی وارد زمین شدیم مقابل چین هم به میدان برویم. تنها راه احترام به حریف این است که اول به خودمان احترام بگذاریم. هنوز در جام برنده نشدیم و فقط 4 روز بیشتر فرصت حضور در اینجا را پیدا کردیم و برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد اینکه تیم ملی در 15 دقیقه ابتدایی بازی با عمان تمرکز کافی را نداشت و چه تدبیری برای این مسئله در دیدار مقبال چین دارند، گفت: شما نمی‌توانید در مورد 15 دقیقه اول یا 15 دقیقه آخر یک بازی صحبت کنید. باید تصویر کلی از یک بازی داشت. عمان تیم خوبی داشت و ابزار لازم برای کسب موفقیت را در اختیار داشت. همانطور که می‌توانیم بگوییم عمان یک پنالتی را از دست داد باید بگوییم گلر ما هم توانست پنالتی را بگیرد. فوتبال بازی است که گاهی به جز اشتباهاتی که انجام می‌دهید قدرت حریف هم موثر است که باید با آن مقابله کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید