گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/

پایان یک بازی سرد با شکست ازبک ها برابر استرالیا در ضربات پنالتی

تیم استرالیا به جمع هشت تیم برتر جام ملت های آسیا رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  تیم ملی فوتبال استرالیا که به عنوان تیم دوم گروه B به یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا رسید برای رسیدن به یک چهارم نهایی باید با ازبکستان دیدار کند. ازبک ها که در گروه F با شکست برابر ژاپن دوم شدند از ساعت 17:30 در ورزشگاه شیخ خلیفه العین به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رفتند.

در نهایت بازی با برتری استرالیا در ضربات پنالتی به پایان رسید.

استرالیا: متئو رایان،  میلوس دگنک، رایان گرانت، ماک میلیگان، جیمی مک لارن، کریس ایکانامیدیس، عزیز بهیچ، ترنت ساینسبری، آور مابیل، جکسون اروین و تام راجیک.

ازبکستان: ایگناتی نستروف، انظر اسماعیلوف، اودیل احمدوف، داورن بک کاشیموف، جلال الدین ماشاریپوف، اولگ زوتی یف، الدور شامورادوف، دوستون بک خانداموف، اوتابک شکوروف، جواهیر سیریکوف، اسلوم توختاخوجیف.

گزارش بازی

در نیمه اول این بازی دو تیم بازی پایایی ارائه دادند و هیچ یک بر دیگری برتری خاصی نداشتند. بازی ساکن و آرام دنبال می شد تا دومین بازی سرد روز دوم یک هشتم نهایی حداقل در نیمه اول شکل بگیرد. در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم هم شرایط تغییری نکرد و دو تیم بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتند. بعد از حضور متئو لکی در ترکیب استرالیا کمی شرایط این تیم و بازی تغییر کرد و مدافع عنوان قهرمانی بازی هجومی به نمایش گذاشت. در دقیقه 86 ضربه اودیل احمدوف راهی دروازه استرالیا شد که این توپ به کرنر رفت تا اولین کرنر ازبکستان در این بازی شکل بگیرد! در نهایت این بازی در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بعد از دیدار ویتنام و اردن دومین بازی هم به وقت اضافه برود.

وقت اضافه

در وقت اضافه اول بازی کسل کننده ادامه دار بود و دو تیم بدون گل به وقت اضافه دوم رفتند. در وقت اضافه دوم هم تیم ها خسته بودند و به مانند دیگر دقایق بازی بدی ارائه دادند تا بازی به پنالتی کشیده شود.

درضربات پنالتی هم استرالیا با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد.

استرالیا در مرحله بعد باید به مصاف برنده دیدار امارات و قرقیزستان برود.

دیدگاه تان را بنویسید