جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

اظهار نظر سرمربیان استرالیا و ازبکستان قبل از دیدار مرحله یک هشتم نهایی

سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به اظهار نظر پرداختند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و ازبکستان از ساعت 17:30 دقیقه فردا (دوشنبه) در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 به مصاف هم می‌روند.

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر ازبکستان گفت: خوشحالیم که در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور داریم و همه چیز از شهرهای میزبان تا جو بازی‌ها عالی هستند. استرالیا به خوبی مهیای بازی فردا برابر ازبکستان شده و امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

وی افزود: ما در ورزشگاهی به مصاف ازبکستان می‌رویم که با سوریه نیز بازی کردیم. پس از این بازی کمی به بازیکنان استرالیا استراحت دادم و سپس روی ضعف‌های خط حمله‌مان کار کردیم. همه چیز در تیم ملی استرالیا خوب است و مشکل خاصی نداریم.

گراهام آرنولد درباره تفاوت‌ بازی با اردن به عنوان تیم سوم کشورهای عربی با ازبکستان که از آسیای مرکزی است گفت: می‌توانم به شما بگویم خوشحالم که در پایان بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به تیم خوبی تبدیل شدیم. ازبکستان یک تیم فوتبال است که سبک بازی‌اش با تیم‌های عربی متفاوت است. تیم‌های عربی از منطقه خودشان شروع به گسترش بازی و سپس حمله می‌کنند. ازبکستان تیمی است که دوست دارد روی زمین بازی کند. این تفاوت بازی برای خوب است.

هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال ازبکستان نیز در این نشست خبری اظهار داشت: بازی فردا بسیار مهم است و هر تیمی کم بیاورد باید به خانه بازگردد. ازبکستان فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رود و استرالیا یکی از بهترین تیم‌های قاره آسیا است. ما در 3 روز گذشته به اصلاح اشتباهات قبلی خود پرداختیم و در این مدت به خوبی با تیم ملی استرالیا آشنا شدیم. تمامی بازی‌های این تیم را به دقت مورد بررسی قرار دادم و می‌دانم حریف قدرتمندی پیش روی ما است. سعی می‌کنیم در بازی فردا با مهار نقاط قوت استرالیا از نقاط ضعف‌شان بهره ببریم.

او در پاسخ این پرسش که آیا شکست ازبکستان برابر استرالیا تاثیری در آینده کاری‌اش خواهد داشت گفت: اگر کسی بخواهد یا مخالف من باشد می‌تواند تاثیر بگذارد.

دیدگاه تان را بنویسید