گزارش جی پلاس/ روز دوم مرحله یک هشتم نهایی

جدال حساس سامورایی ها با شیخ نشینان/ رویارویی میزبان با قرقیزهای شگفتی ساز

دومین روز مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با مهم ترین دیدار این مرحله آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، دومین روز مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با برگزاری مهم ترین دیدار این مرحله میان ژاپن و عربستان آغاز می شود.

عربستان- ژاپن

تیم ملی ژاپن که با سه پیروزی پیاپی به دور دوم جام ملت های آسیا رسیده اند در این مرحله باید با عربستان یک فینال زودرس را برگزار کند. عربستانی ها در بازی ابتدایی خود برابر کره شمالی با چهار گل به پیروزی رسیدند و لبنان را هم از پیش رو برداشتند. در جدال برای صدرنشین این تیم مغلوب قطر شد و در گروهش در جایگاه دوم قرار گرفت تا در یک هشتم نهایی رقیب قدرتمندی چون ژاپن را پیش رو داشته باشد. برنده این دیدار باید با ویتنام بازی کند.

دیدار عربستان و ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از ساعت 14:30 در ورزشگاه شارجه برگزار می شود.

استرالیا- ازبکستان

یکی دیگر از بازی های مهم این مرحله میان استرالیا مدافع عنوان قهرمانی و شاگردان هکتور کوپر برگزار می شود. استرالیا که جام را خوب شروع نکرد و برابر اردن مغلوب شد در ادامه بازی ها عملکرد خوبی داشت و توانست به عنوان تیم دوم یه یک هشتم نهایی برسد. ازبک ها نیز که تلاش زیادی انجام دادند تا در گروهی که ژاپن حضور دارد سرگروه شوند در نهایت دوم شدند و باید با استرالیا بازی کنند. علاوه بر پیشینه فوتبال دو کشور، در این بازی ها هم استرالیا عملکرد بهتری داشت و شاید قبل از آغاز دیدار این دو کفه ترازو به سمت استرالیا سنگین باشد اما این احتمال وجود دارد در زمین مسابقه نتیجه ای متفاوت تر از پیش بینی ها رقم بخورد.

دیدار تیم های استرالیا و ازبکستان ساعت 17:30 دوشنبه اول بهمن در ورزشگاه خلیفه بن زاید العین برگزار می شود.

امارات- قرقیزستان

میزبان رقابت ها عملکرد قاطعی در دور گروهی نداشت. آن ها جام را با تساوی برابر بحرین آغاز کردند و با برد برابر هند و تساوی مقابل تایلند به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شدند. قرقیز ها نیز که اولین حضور خود در جام ملت های آسیا را تجربه می کنند به یک نتیجه ایده آل رسیدند. آن ها به عنوان تیم سوم از گروه C صعود کردند. اگر شگفتی رخ ندهد و امارات برابر قرقیزستان پیروز شود بازهم می توان نمره قبولی را به این تیم تازه وارد داد.

دیدار تیم های امارات و قرقیزستان ساعت 20:30 دوشنبه اول بهمن در ورزشگاه زاید اسپورت ابوظبی برگزار می شود.

یک هشتم نهایی

یکشنبه 30 دی

اردن یک - یک ویتنام (صعود ویتنام در ضربات پنالتی)

تایلند یک - 2 چین

ایران 2 - صفر عمان

دوشنبه اول بهمن

ژاپن- عربستان ساعت 14:30

استرالیا- ازبکستان ساعت 17:30

امارات- قرقیزستان 20:30

سه شنبه  دو بهمن

کره جنوبی- بحرین  ساعت 16:30

عراق- قطر  ساعت 19:30

دیدگاه تان را بنویسید