جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

بنتو: سون بازیکن مهمی برای کره جنوبی است/ باید چین را ببریم

سرمربی کره جنوبی با اشاره به بازگشت ستاره تاتنهام به اردوگاه این تیم که باعث افزایش قدرت آنها خواهد شد، اعلام کرد قصد ندارد فشاری به سون هیونگ مین وارد کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کره جنوبی با برتری در دو بازی ابتدایی خود اکنون در جدال صدرنشینی برابر چین قرار خواهد گرفت و سرمربی آنها امیدوار است با حضور ستاره تاتنهامی در اردوگاه تیمش شرایط آنها بهتر از قبل شود. وی درباره این بازیکن گفته: سون هیونگ مین بازی را متفاوت می کند اما تیم ملی کره هم بازیکنان دیگری هم دارد.

بنتو درباره شرایط اردوگاه کره جنوبی پیش از جدال با چین گفت: من نگران مصدومیت هایی هستم که در راه هستند ولی همه بازیکنان انگیزه زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. ما در یک ماه گذشته نمایش خوبی از خودمان نشان داده ایم و من از همه بازیکنان تیمم راضی هستم.

حضور سرمربی مشهور ایتالیایی روی نیمکت چین باعث افزایش حساسیت این دیدار شده است. بنتو درباره نیمکت حریف گفت: مارچلو لیپی یک مربی و یک رهبر فوق العاده است و فوتبال آسیا را کاملا می شناسد اما هر دو تیم به قصد پیروزی به میدان خواهند رفت. چین می تواند در حال حاضر به عنوان سرگروه با یک تساوی به این برسد اما ما باید بازی را ببریم، بنابراین ما تیم تهاجمی تری در بازی فردا خواهیم بود.

سرمربی کره جنوبی درباره بازگشت ستاره تاتنهامی به اردوی این تیم گفت: سون هیونگ مین در بازی های زیادی در ماه گذشته شرکت کرده و من دوست ندارم در یک زمان کوتاه به بازیکن فشار زیادی وارد شود. او یک بازیکن مهم برای ماست و فردا تصمیم خواهیم گرفت که مقابل چین بازی خواهد کرد یا نه. طبعا اگر او در تیم حاضر باشد شرایط تیمی ما تغییر خواهد کرد ولی بازیکنان دیگری هم در تیم ما هستند که آنها هم خواهند درخشید.

 

مصدومیت لی در تیم چین با این واکنش سرمربی کره همراه شد: این مساله سرمربیان تیم چین است و ما باید فقط به تیم خودمان توجه کنیم ولی لی بازیکنی تهاجمی و سریع است که اهمیت زیادی برای تیم چین دارد.  چین بازیکنان خوب و یک سرمربی عالی دارد ولی ما با همان شیوه و ترکیبی که در بازی های قبلی به میدان رفتیم به زمین خواهیم رفت و تلاشمان این است که بازی با نتیجه مساوی به اتمام نرسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید