جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

لحظه به لحظه با حواشی دیدار ایران و عراق + عکس و فیلم

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت 19:30 به مصاف عراق می رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم های ملی ایران و عراق در آخرین بازی مرحله گروهی خود از ساعت 19:30 به مصاف هم می روند.

* با وجود اینکه کشور میزبان در شهرهای برگزاری مسابقات حال و هوای خاصی را ایجاد نکرده و اِلمانی از جام ملت‌ها وجود ندارد، اما از ساعت‌های اولیه صبح اطراف ورزشگاه آل مکتوم هیجان خاصی برای آغاز بازی ایران و عراق وجود دارد.

* مراسم آغاز بازی 3 ساعت مانده به شروع بازی در ورزشگاه تمرین شد و مسئولان برگزاری مسابقه با نفراتی که حامل پرچم‌های دو تیم هستند، هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

* 3 ساعت مانده به آغاز بازی درهای ورزشگاه به روی تماشاگران باز می‌شود اما پیش از آن فن‌زون (جایگاهی ویژه برای تماشاگران در محوطه بیرونی ورزشگاه) شروع به کار کرده تا هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند تا شروع بازی خود را سرگرم کنند.

 

ایران و عراق - حواشی

ایران و عراق - حواشی

ایران و عراق - حواشی

 

*تشویق جالب هواداران ایرانی در اطراف ورزشگاه آل مکتوم

 

 

جام ملت های آسیا - تماشاگران ایران

جام ملت های آسیا - تماشاگران ایران

جام ملت های آسیا - تماشاگران ایران

جام ملت های آسیا - تماشاگران ایران

جام ملت های آسیا - تماشاگران ایران

جام ملت های آسیا - تماشاگران ایران

جام ملت های آسیا - تماشاگران ایران

جام ملت های آسیا - تماشاگران ایران

* فضای امنیتی در اطراف ورزشگاه وجود دارد که این موضوع به دلیل حساسیت بازی است. مأموران امنیتی به تماشاگران اجازه نمی‌دهند که خوراکی یا اشیای اضافی را به داخل ببرند.

* بسیاری از هواداران ایرانی در اطراف ورزشگاه در حالی حضور دارند که بلیتی در دست‌شان نیست. آنها به همین دلیل به دنبال بلیت در بازار سیاه هستند. نکته مهم اینکه فروشندگان بلیت‌ در بازار سیاه با توجه به نزدیکی زمان بازی، هیچ تخفیفی نمی‌دهند.

* تا این لحظه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه تقریباً برابر است.

* حضور نیروهای پلیس با اسب در ورزشگاه از نکات جالب توجه بود.

 

در فاصله  حدود 2 ساعت به آغاز دیدار تیم های ایران و امارات هواداران دو تیم در حال ورود به ورزشگاه هستند و هر لحظه به تعداد آنها اضافه می شود.

* مسئولین برگزاری بازی قسمتی را برای تماشاگران تدارک دیده اند که آنها در بیرون از محوطه زمین بتوانند از طریق ال سی دی بزرگ بازی را تماشا کنند. در این قسمت «FAN FEST» امکانات سرگرمی برای تماشاگران فراهم شده و آنها می توانند پلی استیشن، فوتبال در زمین کوچک، پنالتی با گل کوچک و ... بازی کنند.

* رضا پرستش که به بدل مسی معروف است در ورزشگاه حضور دارد و با هواداران تیم ملی عکس یادگاری می انداخت.

*تعدادی از هواداران تیم ملی با در دست داشتن پلاکاردی که روی آن عدد 3 حک شده برد تیم ملی با این عدد را پیش بینی کردند.

* حضور پرشور تماشاگران ایران در داخل ورزشگاه مشهود است و آنها یکصدا تیم ملی و بازیکنانش را تشویق کردند.

*در فاصله کمتر از 2 ساعت به آغاز دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق رختکن دو تیم آماده شده و مهیای هر دو تیم ملی است. سردار آزمون که در بازی گذشته 2 گل ایران مقبل ویتنام را به ثمر رساند در اقدامی جالب قلم بندی را در اختیار دارد که در نوع خود جالب است. آزمون عکس خودش را که در حال شادی است و بازیکنان اطراف آن حضور دارند روی قلم بند خود حک کرده است. همچنین کریم انصاری فر مثل بازی گذشته عکس پدر و مادرش را روی قلم بندش دارد.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که در رختکن تیم ملی تصاویر شادی بازیکنان ایران در مسابقات مختلف نصب شده و این موضوع نشان می دهد کادر فنی چنین اقدامی انجام داده است. ظاهرا کی روش قبل از بازی با عراق قصد دارد از همان رختکن تیمش را با چهره برنده راهی میدان کند.

تعدادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران با حضور در اردوی تیم ملی با بازیکنان و کادر فنی عکس یادگاری گرفتند. یکی از هواداران ایرانی که خود را از تورتنوی کانادا به دبی رسانده است قبل از حرکت تیم ملی به سمت ورزشگاه نزد کی روش و بازیکنان رفت و از آنها خواست تا پیراهن تیم ملی را امضا کنند. کی روش هم با روی گشاده از آنها استقبال کرد.

* در اطراف استادیوم آل مکتوم دبی پلیس های اسب سوار حضور دارند و تردد هواداران دو تیم را کنترل می کنند.

* حدود 6 هزار نفر در ورزشگاه آل مکتوم دبی حضور دارند و تعداد زیادی از آنها ایرانی هستند.

* پدر و مادر علیرضا جهانبخش با حضور در ورزشگاه حضور دارند و قصد دارند دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا کنند. همچنین پدر و مادر سردار آزمون و پدر مهدی طارمی نیز در ورزشگاه حضور دارند.

* تعدادی از تماشاگران ایران همچنان در بیرون از استادیوم مشغول کری خوانی برای عراقی ها هستند.

*در حال حاضر از بلندگوهای ورزشگاه موزیک‌های شاد پخش می‌شود و تماشاگران هم تیم خود را تشویق می‌کنند. البته با توجه به این که تعداد ایرانی‌ها بیش‌تر است، صدای تشویق تیم ملی ایران به وضوح شنیده می‌شود.

*کاروان تیم ملی فوتبال ایران دقایقی قبل به ورزشگاه رسید و مربیان در حال تدارک شرایط گرم کردن بازیکنان پیش از مسابقه هستند.

* در ویدیوی زیر لحظه ورود تیم ملی به ورزشگاه آل مکتوم را مشاهده می کنید.

*در فاصله حدود یک ساعت به آغاز دیدار تیم های ملی ایران و عراق بازیکنان تیم ملی با حضور در زمین چمن کیفیت زمین را مورد بررسی قرار داده و به ابراز احساسات هواداران تیم ملی پاسخ دادند.

*تعدادی از خبرنگاران و عکاسان ژاپنی برای پوشش دیدار ایران و عراق در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* هنگامی که اتوبوس تیم ملی وارد ورزشگاه شد تماشاگران ایران کی روش را مورد تشویق قرار دادند.

*به هنگام گرم کردن بازیکنان سرودهایی از ایران و عراق پخش شد.

* حدود 6 الی 7 هزار علاقه مند دو تیم در ورزشگاه حضور دارند که تعداد ایرانی های ورزشگاه بیشتر است.

* وقتی روشن ایرماتوف و کمک هایش مشغول گرم کردن بودند تعدادی از بازیکنان تیم ملی ایران با وی خوش و بش کردند.

* محسن افشانی بازیگر سابق تلویزیون و سینما که مدتی است در صفحات مجازی تبدیل به چهره ای جنجالی شده در ورزشگاه حضور دارد.

*محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و همچنین مهدی تاج در کنار علی کفاشیان و محمود اسلامیان دیدار دو تیم ایران و عراق را از نزدیک تماشا می کنند.

* هواداران تیم ملی ایران یکصدا با فریاد ایران ایران شاگردان کی روش را تشویق کردند.

* امید ابراهیمی در غیاب دژاگه و شجاعی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر دست بسته است.

* هنگامی که بازیکنان دو تیم پا به توپ می شوند طرفداران حریف سر و صدای زیادی به راه می اندازند.

*ظرفیت ورزشگاه آل مکتوم دبی هنوز پر نشده و تعدادی از سکوها خالی است.

*بازیکنان ایران پس از ورود به زمین، توپ‌های کوچک امضا شده‌ای در دست داشتند که آن را به سمت هواداران پرتاب کردند. در این بین برخی بازیکنان همچون مجید حسینی و جهانبخش تلاش کردند توپ را بلند تر پرتاب کنند که به دست تماشاگرانی که روی صندلی‌های بالای سکو نشسته بودند، برسد.

*احمد نوراللهی و مهدی طارمی به محض ورود به زمین، خوش و بش جالبی با بشار رسن داشتند.

*بلندگوی ورزشگاه اسامی بازیکنان ایرانی را به طور کامل تلفظ نمی‌کرد. به طور مثال نام علیرضا جهانبخش را ( علی جهان) و سامان قدوس را ( سید سامان) معرفی کرد.

*روی یکی دو صحنه کاتانچ، سرمربی عراق به نحوه قضاوت داور اعتراض کرد.

با خونی شدن صورت جهانبخش، داور از او خواست به کنار زمین برود تا پس از بهبودی کامل به زمین برگردد. در این لحظه کی‌روش هم به سمت جهانبخش رفت تا از وضعیت او مطلع شود.

اعتراضات مکرر کانانچ به داور، باعث شد داور چهارم به او تذکر دهد.

در دقیقه ١۵ بازی پس از ارسال توپ توسط بازیکنان ایران روی دروازه عراق ، برخورد بازیکنان با هم باعث اعتراض کی‌روش شد. با با حرکات دست به داور چهارم توضیح می‌داد چه اتفاقی درون محوطه جریمه رخ داده است.

*بعد از خطای بازیکنان عراق در پشت محوطه جریمه روی ابراهیمی کاتانچ به شدت به داور اعتراض کرد. در این لحظه کی روش هم با ناراحتی لب خط رفت اما یکی از همراهان تیم ملی عراق که آی دی کارت کادر فنی این کشور را در گردن داشت خطاب به کی روش از لفط بدی استفاده کرد. هنگامی که کی روش این موضوع را متوجه شد نزد ناظران حاضر در کنار زمین رفت و به آنها بابت این اتفاق اعتراض کرد.آرین قاسمی و علیرضا شهاب هم در اعتراض به این موضوع نزد عضو کادر فنی عراق رفته و در واکنش به این حرکت به این شخص اعتراض کردند.

* یکی از مسئولان کشور عراق با شالی که پرچم این کشور روی آن نقش بسته در کنار مهدی تاج نشسته و هر بار اتفاقی روی دروازه عراق رخ می دهد وی با خنده به این حملات ایران واکنش نشان می دهد. بعد از یکی از همین صحنه ها رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نگاه عضب آلودی به این مسئول عراقی کرد که او در جای خود نشست!

*در دقیقه 27 بازی در محوطه جریمه امید ابراهیمی نقش بر زمین شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت اما این موضوع با واکنش بازیکنان ایران همراه شد.

* نلو وینگادا که به عنوان مشاور کارلوس کی روش این روزها در کنار تیم ملی است از جایگاه ویژه و در کنار کرک مربی استرالیایی بازی را تماشا می کند.

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

 

 

دیدگاه تان را بنویسید