جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

پارک هانگ سئو: بازی ویتنام برابر یمن همانند بازی ایران - عراق بسیار مهم است

پارک هانگ سئو، سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام رویارویی تیمش با یمن را همانند بازی ایران و عراق در دور پایانی گروه D جام ملت‌های آسیا را مهم قلمداد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، تیم ملی فوتبال ویتنام از ساعت 19:30 دقیقه فردا (چهارشنبه - 26 دی) در دیدار همزمان گروه D جام ملت‌های آسیا به مصاف یمن می‌رود. در دیگر بازی این گروه نیز ایران و عراق رودرروی هم قرار می‌گیرند.

پارک هانگ سئو، سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام در نشست خبری پیش از بازی برابر یمن گفت: بازی‌مان برابر یمن همانند بازی ایران - عراق بسیار مهم است. در بازی فردا به رویه تهاجمی فکر می‌کنم که اینجا چیزی درباره آن نمی‌گویم.

وی افزود: یمن نیز شرایط مشابه ویتنام دارد و هر دو تیم برای حفظ شانس صعود به عنوان تیم سوم جدول رده‌بندی به دنبال پیروزی هستند. ویتنام در بازی فردا برابر یمن نسبت به بازی قبلی برابر ایران تغییر چندانی از نظر ترکیب نخواهد داشت و همه چیز بستگی به شرایط بازیکنان دارد. ویتنام هواداران زیادی در امارات دارد و می‌دانیم که آنها از ما در بازی با یمن پیروزی می‌خواهند. ما نیز به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی هستیم. امیدواریم به این نتیجه برسیم و هواداران را شاد کنیم.

ژوآن تروآنگ، بازیکن تیم ملی فوتبال ویتنام نیز در این نشست خبری گفت: بازی فردا برای هر دو تیم ویتنام و یمن مهم است، زیرا در دو بازی قبلی خود با شکست مواجه شدیم. بدین خاطر استرس در فضای این بازی حاکم خواهد بود، زیرا هیچ تیمی به دنبال کنار کشیدن از پیروزی نیست. بازی با یمن یک افتخار ملی است و می‌خواهیم پیروز شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید