جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

طارق همام: بازی سختی مقابل ایران خواهیم داشت/ مصمم به کسب سه امتیاز هستیم

هافبک تیم ملی عراق ابراز امیدواری کرد که این تیم در بازی فردا برابر ایران، عملکرد خوبی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، همام طارق در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در پایان دور گروهی جام ملت‌های آسیا گفت: امیدوارم فردا برابر ایران بتوانیم نمایش خوبی در زمین مسابقه داشته باشیم و موفق شویم. تمام بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار هستند. انتظار یک بازی خوب را داریم و کاملا برای این بازی آماده هستیم. با کمک خدا می‌توانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

هافبک استقلالی تیم ملی عراق افزود: ایران و عراق هر کدام نقاط قوت و سبک خودشان را دارند. ما با ایران آشنایی داریم و از نقاط ضعف تیم ایران مطلعیم. البته همه چیز به این بستگی دارد که چه اتفاقی درون زمین رخ می‌دهد.

او در پاسخ به این سوال که تیمش می‌تواند قهرمانی در سال ۲۰۰۷ را این بار در سال ۲۰۱۹ تکرار کند و این که تیمش تا چه مرحله‌ای پیش می‌رود، اظهار کرد: عراق با تیم ۲۰۰۷ خود که قهرمان جام ملت‌ها شد، فرق کرده است. رقابت‌های این دوره سخت‌تر است و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. هر تیمی که در جام‌ملت‌ها به مرحله بعد صعود می‌کند، هدفش قهرمانی است تا بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاورد. هواداران خوبی از عراق کنار ما هستند و امیدوارم بهترین جایگاه ممکن در پایان مسابقات به ما برسد.

این بازیکن درباره این که چرا در چهره‌اش هیچ هیجانی از بازی با ایران دیده نمی‌شود؟ تصریح کرد: صادقانه بخواهم بگویم شما هیچ‌گاه نمی‌توانید احساسی که درون ماست را درک کنید. بازیکنان عراق مصمم به کسب سه امتیاز این بازی هستند.

دیدگاه تان را بنویسید