جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

سرمربی تایلند: تاریخ‌سازی کردیم / برای رویارویی با کره‌جنوبی یا چین سخت تلاش می‌کنیم

سرمربی تایلند: تاریخ‌سازی کردیم / برای رویارویی با کره‌جنوبی یا چین سخت تلاش می‌کنیم

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،تیم ملی فوتبال تایلند امشب (دوشنبه) با کسب نتیجه تساوی یک - یک برابر امارات 4 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی گروه A به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

سیریساکا یوتخاکتایی، سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند نیز در نشست خبری پس از بازی با امارات اظهار داشت: پیش از بازی این نگرانی را داشتیم که چگونه یک بازی خوب انجام دهیم اما می‌دانستیم قرار است چه چیزهایی در انتظار تایلند باشد. بدین‌خاطر خودمان را به خوبی مهیا کردیم. به بازیکنانم گفتم باید برای پیروزی تلاش کنند و تمام تمرکزشان را روی بازی قرار دهند. از آنها خواستم برای خوشحالی مردم تایلند و صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا فداکاری کنند.

وی افزود: پس از پایان این بازی خیلی خوشحال بودم زیرا دیدم که هر یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال تایلند می‌خواست برای فوتبال کشورش تاریخ‌سازی کنند. ما پس از شکست سنگین در بازی نخست برابر هند مصمم و متحد شدیم. این یک اتفاق باورنکردنی بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند در واکنش به این پرسش که ترجیح می‌دهد در مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا با چه تیمی مواجه شود گفت: ما حق انتخاب نداریم و باید منتظر رده‌بندی دیگر گروه‌ها باشیم. من و شاگردانم در هر صورت باید مهیا شویم. سخت کار می‌کنیم تا در صورت رویارویی با چین یا کره‌جنوبی آماده باشیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید