جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

نوراللهی: دستورات کادرفنی را اجرا می‌کنیم تا دل مردم شاد شود/امیدوارم داور عملکرد خوبی داشته باشد

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دستورات کادر فنی را باید به بهترین شکل انجام دهیم تا دل مردم شاد شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، احمد نوراللهی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه بازی با تیم ملی عراق گفت: خدا را شکر در ۲ بازی اول نمایش خوبی داشتیم. در یکی دو روز اخیر ریکاوری کردیم و از فردا به بازی با عراق فکر می کنیم. دستورات کادر فنی را باید به بهترین شکل انجام دهیم تا دل مردم شاد شود.

بازیکن تیم ملی کشورمان درباره وضعیت ملی‌پوشان و اینکه به خودش در بازی با ویتنام زمان زیادی برای بازی نرسید، افزود: همه بازیکنان آماده هستند که حتی اگر یک دقیقه هم فرصت بازی باشد، همه تلاشمان را انجام دهیم. ما برای تیم ملی با همه وجود بازی می‌کنیم و تلاشمان را می‌کنیم که آن چیزی که کادر فنی می‌خواهد را در زمین انجام دهیم و امیدوارم که باز هم بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

نوراللهی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه حساسیت بازی ایران و عراق بالاست و نگران نیستید که مثل چهار سال قبل مشکلات داوری به وجود بیاید، تصریح کرد: درباره داوری که نمی‌توانم نظر بدهم، اما امیدوارم که داوری بازی با عراق خیلی خوب باشد. از فردا تمرکز ما روی عراق خواهد بود، چون در دو روز اخیر استراحت و ریکاوری کردیم و امیدوارم مقابل عراق بازی خوبی انجام دهیم، چون تیم ما منسجم و همدل است و امیدوارم نتیجه خوبی هم رقم بخورد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید