برنامه روز دهم مسابقه های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/

آغاز راند آخر مرحله گروهی/ در انتظار مشخص شدن تکلیف پیچیده ترین گروه

دور پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا از روز دوشنبه 24 ددر انتظار مشخص شدن تکلیف پیچیده ترین گروه/ امارات میزبان به دنبال ماندن در جامی آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در اولین روز دور آخر مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا و از گروه  A دو دیدار برگزار می شود تا تکلیف دو تیم صعود کننده این تیم مشخص شود. در پنج گروه دیگر این رقابت ها تکلیف حداقل یک تیم صعود کننده مشخص شده است اما در گروه A همه چیز به روز آخر کشیده شده است.

دیدارهای روز پایانی تمام گروه ها به صورت همزمان برگزار می شود.

امارات – تایلند، ساعت 19:30 ، ورزشگاه بن زاید العین

تیم امارات در بازی اول خود دور از انتظار ظاهر شد و برابر بحرین آن هم به زحمت با نتیجه یک- یک متوقف شد. اما شاگردان آلبرتو زاکرونی در بازی دوم جبران کردند. آن ها برابر هند متفاوت ظاهر شدند و با دو گل این تیم را شکست دادند. هر چند دروازه این تیم در نیمه اول می توانست باز شود. در آن سو تایلند در بازی اول با چهار گل مغلوب هند شد اما در بازی دوم بحرین را شکست داد تا شانس خود را برای صعود حفظ کند. امارات با کسب سه امتیاز این بازی به عنوان تیم اول راهی دور بعد می شود. اگر این تیم به تساوی برسد و هند برنده بازی با بحرین باشد این تیم به عنوان تیم دوم راهی دور بعد می شود. در صورت شکست اماراتی ها برابر تایلند و پیروزی هندی ها هم برابر بحرین ،  امارات باید در انتظار صعود به عنوان تیم سوم باشد.

 

جام ملت های آسیا - اردن و تایلند

جام ملت های آسیا - هند و امارات

 

هند – بحرین، ساعت 19:30، ورزشگاه شارجه

دیگر بازی این گروه میان هند و بحرین برگزار می شود. هند در بازی دوم خود برابر امارات با بدشانسی مواجه شد . این تیم حداقل می توانست برابر امارات یک امتیاز را به دست آورد اما اینگونه نشد. حال تنها مانع هندی ها برای خلق یک نتیجه خوب بحرین است. این تیم می تواند با برتری برابر بحرین بدون درنظرگرفتن نتیجه بازی امارات به دور بعد صعود کند. اگر هند با بحرین مساوی کند و تایلند به امارات ببازد این تیم بازهم می تواند به دور بعد برود اما در صورت تساوی هند و باخت امارات کار برای این تیم سخت می شود و باید به امید صعود به عنوان تیم سوم باشد.

 

جام ملت های آسیا - بحرین و امارات

تیم ملی هند

 

نتایج گروه A

امارات یک- بحرین یک

تایلند یک- هند 4

بحرین صفر- تایلند یک

امارات 2- هند صفر

گروه A

رده تیم تعداد بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
1 امارات 2 یک یک - 3 1 2 4
2 هند 2 یک - یک 4 3 یک 3
3 تایلند 2 یک - یک 2 4 2- 3
4 بحرین 2 - یک یک 1 2 1- یک

دیدگاه تان را بنویسید