از خداحافظی در 23 سالگی تا درخشش در جام ملت ها

از خداحافظی در 23 سالگی تا درخشش در جام ملت ها موضوع گزارشی است که فاکس اسپورت به آن پرداخته تا مهاجم سه گله تیم ملی فوتبال ایران را تحسین کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، فاکس اسپورت به بهانه درخشش سردار آزمون در جام ملت ها نوشت: زمانی که سردار آزمون در سن 23 سالگی اعلام کرد که از بازی های ملی خداحافظی می کنند همه شوک زده شدند.  او تازه با تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی بازگشته بود.

سردار آزمون رکورد قابل توجه 23 گل در 33 بازی ملی را از خود بر جای گذاشته است. ستاره گنبدکاووسی همچنین به واسطه حضور در رابین کازان روسیه در اروپا هم برای خودش شهرتی دست و پا کرده است. اما در جام جهانی امید اول گلزنی ایران در سه دیدار برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال ناکام بود و نتوانست تفاوتی رقم بزند. نتیجه اش خروج زودهنگام تیم کارلوس کی روش از جام بود. می توان گفت که سردار آزمون بیش از هر چیز نگران اعتباری بود که از دست می رفت.

به هر ترتیب آزمون که اعلام کرده بود به دلیل بیماری مادرش دیگر قصد ندارد در تیم ملی بازی کند، در جام ملت های آسیا حاضر شد و توانست در دقیقه 53 بازی برابر یمن گلزنی کند. در بازی بعد او نقش پررنگ تری داشت و هر دو گل ایران را به ثمر رساند. او در حال حاضر آقای گل رقابت هاست (البته این گزارش پیش از بازی قطر - کره شمالی نوشته شده است).

ایران برای آخرین بازی مرحله گروهی برابر عراق حاضر می شود. تیمی که در دوره پیش موفق به حذف ایران شد. در سال 2015 آزمون برابر عراق گلزنی کرده بود اما ایران در نهایت در ضربات پنالتی حدف شد.

سوال ایرانی ها اکنون این است که آیا به لطف مهاجم تازه احیا شده خود می توانند بعد از 43 سال جام قهرمانی را به کشورشان ببرند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید