گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/ ژاپن یک - عمان صفر

پیروزی نزدیک ژاپن برابر عمان با کمک داور و صعود به دور دوم

تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر عمان به دور دوم جام ملت های آسیا رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی عمان که در بازی برابر ازبکستان نمایش نسبتا خوبی داشت از ساعت 17 در ورزشگاه زاید اسپورت ابوظبی به مصاف ژاپن مدعی می رود. ژاپنی ها نیز در بازی اول خود به زحمت ترکمنستان را بردند.

ژاپن این بازی را با یک گل به نفع خود به پایان رساند.

ژاپن: شوئیچی گوندا، یوتو ناگاتومو، مایا یوشیدا، واتارو اندو، هیروکی ساکای، گاکو شیباساکی، تاکهیرو تومیاسو، گنکی هاراگوچی، ریتسو دوآن، کویا کیتاگاوا و تاکومی مینامینو.

عمان: فایز الرشیدی، علی البوسعیدی، محمد المسلمی، خالد البریکی، سعد سهیل، احمد مبارک، جمیل الیحمدی، محسن الغسانی، صلاح الیحیائی و حارب السعدی.

نیمه اول

اولین موقعیت خطرناک این بازی را ژاپنی ها به دست آوردند که توپ مهاجم این تیم به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در حالی که ژاپن موقعیت های زیادی داشت اما در یک ضدحمله عیسی یحیی دروازه ژاپن را به شدت تهدید کرد ولی توپ او با اختلاف اندک از کنار دروازه سامورایی ها به بیرون رفت. اوج کار فائز دروازه بان عمان در دقیقه 24 بود که دو عکس العمل عالی پشت سر هم داشت و مانع گلزنی ژاپنی ها شد. این اتفاق در حالی رخ داد که در بازی برابر ازبکستان فائز ضعیف عمل کرد. در دقیقه 29 بازیکن ژاپن در محوطه جریمه سرنگون شد و داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد. روی همین پنالتی هاراگوچی گل اول ژاپن را زد. در دقایق پایانی نیمه نخست توپ بازیکن عمان در محوطه جریمه به دست ناگاتومو برخورد کرد اما داور این صحنه را پنالتی نگرفت.

نیمه دوم

در نیمه دوم بازی متعادل تر بود و حساسیت یک ربع پایانی نیمه نخست را نداشت. عمان در این بازی هم نمایش خوبی داشت و حملاتی را روی دروازه حریف انجام داد. کم تجربگی بازیکنان عمان یکی از عواملی بود که آن ها نتوانستند از تک موقعیت های خود استفاده کنند. چرا که ژاپن در دو بازی که انجام داده در حدواندازه های نامش نبوده هرچند که برخی اعتقاد دارند این حربه سرمربی این تیم است. در نهایت این بازی با همان تک گل به نفع ژاپن به پایان رسید تا این تیم هم راهی دور دوم شود.

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید