گزارش جی پلاس/ برنامه روز نهم مسابقه های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

مصاف سامورایی ها با عمان و تلاش ازبکستان و قطر برای قطعی کردن صعود

نهمین روز جام ملت های آسیا با دیدار کره شمالی و قطر آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در هفتمین روز جام ملت های آسیا تیم مدعی ژاپن در زاید اسپورت ابوظبی به مصاف عمان می رود.

یکشنبه 23 دی

گروه E: کره شمالی – قطر، ساعت 14:30، ورزشگاه شیخ خلیفه العین

کره شمالی در اولین بازی خود برابر عربستان نمایش ضعیفی داشت و نشان داد قدرت زیادی ندارد و نمی تواند هم پای بسیاری از تیم ها در جام ملت های آسیا رقابت کند. این تیم در بازی اول با 4 گل مغلوب عربستان شد. عربستانی که با برد برابر لبنان صعودش به مرحله یک هشتم را قطعی کرد. در آن سو قطر در دیدار اول خود رو درروی لبنان قرار گرفت. این تیم با دو گل برابر لبنانی ها پیروز شد تا شانس زیادی برای صعود داشته باشد.  اگر کره شمالی می خواهد شانسی برای صعود داشته باشد باید در برابر قطر عملکرد بهتری نسبت به بازی اول خود داشته باشد. از این گروه عربستان صعود خود را قطعی کرده است

گروه F: ژاپن – عمان ، ساعت 17 ، ورزشگاه زاید اسپورت ابوظبی

عمان در بازی اول خود در این رقابت ها بیش از آن که به ازبکستان ببازد، مغلوب عملکرد دروازه بان خود شد. این تیم در برابر ازبکستان بازی خوبی به نمایش گذاشت و مستحق برد بود. ژاپن هم در برابر ترکمنستان ابتدای بازی به مشکل خورد اما در نهایت توانست 3 بر 2 پیروز میدان شود. اگر ژاپن بازی اول خود را به خصوص در خط دفاع به نمایش بگذارد شاید در برابر عمان به مشکل بخورد. هرچند که بازیکنان ژاپن با تجربه ای که دارند می توانند به نتیجه مورد نظر در این بازی برسند مگر اینکه اتفاقات جالب فوتبالی رقم بخورد.

گروه F: ترکمنستان – ازبکستان (23 دی) ساعت 19:30  ورزشگاه مکتوم بن رشید دبی

ترکمنی ها تا خلق شگفتی فقط یک گل فاصله داشتند. آن ها برابر ژاپن پرافتخارترین تیم آسیا نمایش خیره کننده ای داشتند هرچند که در نهایت شکست خوردند. ازبکستان هم که در بازی نخست خیلی خوب نبود اما سه امتیاز را در اختیار دارد و با برد احتمالی برابر ترکمنستان می تواند به همراه ژاپن به دور بعد برود.  دیدار این دو تیم از ساعت 19:30 دقیقه ورزشگاه مکتوم بن رشید دبی برگزار می شود.

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

 

 

دیدگاه تان را بنویسید