گزارش جی پلاس از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹/عراق ۳- یمن صفر

صعود شاگردان کاتانچ با پیروزی برابر یمن/ جدال انتقامی ایران و عراق برای تعیین صدرنشین

تیم ملی فوتبال عراق با برتری برابر یمن راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بعد از برتری تیم ملی فوتبال ایران برابر ویتنام و صعود این تیم به دور دوم، در دیگر بازی گروه D عراق و یمن در ورزشگاه شارجه به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری عراق همراه شد.

با این نتیجه ایران و عراق به دور بعد رسیدند و جدال این دو تیم در روز پایانی برای تعیین صدرنشین خواهد بود.

یمن بازی اول خود را به ایران واگذار کرد وعراق هم به زحمت ویتنام را شکست داد.

یمن: عبدالربو، سوراری، الصاصی، عبدالواصی، احمد حفیف، علا مهدی، حمثان، حسین القاضی، عماد منصور، محمد رویس، سعود.

عراق: جلال حسن، احمد ابراهیم، علی عدنان، صفا هادی، احمد یاسین، محمد علی ،همام طارق، بشار رسن، حسین الساعدی، علا علی ، غارب.

نیمه اول

در دقیقه 10 این بازی مهند علی بازیکن عراق دروازه یمن را باز کرد تا تیمش خیلی زود از حریف پیش بیفتد. در دقیقه 16 یمن با یک ضربه سر می توانست دروازه عراق را باز کند که توپ یمنی ها به بیرون رفت. بشار رسن بازیکن پرسپولیس هم با یک شوت پشت محوطه توانست برای دومین بار دروازه یمن را باز کند. در حالی که در اواخر نیمه اول کمی یمن بازی بهتری ارائه داد اما 45 دقیقه اول با 2 گل به نفع عراق به پایان رسید.

نیمه دوم

در دقیقه 63 بازی عراق برای چند ثانیه حملات پرتعدادی را روی دروازه یمن ایجاد کرد اما نتوانست گل سوم را بزند. در نیمه دوم عراقی بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و اصلا تیم نیمه اول نبودند.  با ادامه اشتباهات بازیکنان یمن این بار عباس در دقیقه 92 گل سوم را زد. در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید و عراق شش امتیازی شد.

تیم ملی عراق در آخرین بازی خود به مصاف ایران می رود.

دیدگاه تان را بنویسید