جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

امید ابراهیمی: می دانستیم کار سختی برابر ویتنام داریم/ همه دوست دارند قهرمانی را در کارنامه داشته باشند

هافبک تیم ملی گفت: همه بازیکنان دوست دارند قهرمانی را در کارنامه خود داشته باشند. قطعا اگر این اتفاق رخ بدهد در تاریخ ثبت می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، امید ابراهیمی بعد از پیروزی تیم ملی ایران برابر ویتنام گفت: بازی خوبی بود و توانستیم این بازی را مثل بازی قبل ببریم تا صعود کنیم. الان خودمان را برای بازی سوم برای عراق آماده می کنیم و بعد از آن هم به دور بعد فکر می کنیم.

ابراهیمی ادامه داد: از قبل می دانستیم که ویتنامی ها تیم سخت کوشی هستند و  تلاش زیادی را در بازی انجام می دهند. آن ها دوندگی زیادی داشتند. می دانستیم کار راحتی نداریم ولی باید بازی را می بردیم و از ابتدا دنبال سه امتیاز بودیم.

او درباره بازی برابر عراق گفت: بازی سختی است. عراق تیم خوبی دارد و در دوره های قبل نیز با بدشانسی صعود نکردند اما امسال شرایط متفاوت است. قطعا با آنالیز خوب به بازی با عراق می رویم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

او در ادامه گفت: همه بازیکنان دوست دارند قهرمانی را در کارنامه خود داشته باشند. قطعا اگر این اتفاق رخ بدهد در تاریخ ثبت می شود. من هم دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم. اگر نتیجه خوبی بگیریم برای تیم ملی و مردم خوب است و بعد هم برای ما رضایت بخش است.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید