گزارش جی پلاس/ برنامه روز هشتم جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

ایران در اندیشه نمایش مقتدرانه دیگر برابر ویتنام/ عربستان و عراق به دنبال صعود

روز هفتم جام ملت های آسیا با جدال شاگردان کی روش با ویتنام آغاز می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، روز هفتم رقابت های جام ملت های آسیا با دیدار تیم ملی ایران برابر ویتنام در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی آغاز می شود تا شاگردان کارلوس کی روش دومین بازی خود را در جام هفدهم برگزار کنند.

شنبه 22 دی

گروه D: ویتنام – ایران، ساعت 14:30، ورزشگاه آل نهیان ابوظبی

در ادامه رقابت های جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران که با نمایش قابل قبول خود در بازی نخستش برابر یمن بهترین نتیجه دور اول را کسب کرد در بازی دوم رو در روی ویتنام قرار می گیرد. ویتنام در بازی اول خود با وجود شکست برابر عراق بازی خوبی را انجام داد و دو بار هم از حریف پیش افتاد اما در نهایت بازنده بود. ویتنام نشان داد آن طور که قبل از بازی ها تصور می شد ضعیف نیستند و می توانند حریف سرسختی باشند. در آن سو شاگردان کارلوس کی روش در تیم ایران می دانند که با کسب 3 امتیاز دیدار برابر ویتنام صعودشان به دور دوم قطعی است. دیدار ویتنام و ایران ساعت 14:30 در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برگزار می شود.

گروه D: یمن – عراق ، ساعت ساعت 17 ، ورزشگاه شارجه

یکی از آخرین فرصت های یمن برای زنده نگه داشتن امیدش برای خلق شگفتی در این گروه در بازی برابر عراق است. این تیم در ورزشگاه شارجه باید به مصاف عراق برود. شاگردان کاتانچ در تیم عراق در بازی اول برابر ویتنام به مشکل خوردند اما با تعویض های مربی به بازی برگشتند. عراق هم به مانند ایران می تواند فردا صعودش را قطعی کند و جدال روز پایانی با ایران برای صدرنشینی باشد.

گروه E: لبنان – عربستان، ساعت 19:30، ورزشگاه آل مکتوم دبی

لبنان در اولین بازی خود در این جام برابر قطر به میدان رفت؛ قطری که با نمایش خوب در نیمه دوم توانست با دو گل این تیم را شکست بدهد. لبنانی ها کار سختی برابر عربستان خواهند داشت چرا که حریف در بازی اول سرحال نشان داد. عربستان در بازی اول خود توانست کره شمالی را با 4 گل در هم بشکند و یک نتیجه خوب را به دست بیاورد. عربستان هم با پیروزی برابر لبنان می تواند صعود کند. با توجه به بازی روز نخست لبنان برابر قطر و بازی عربستان با کره شمالی به نظر نمی رسد عربستان کار سختی داشته باشد.

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید