جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

خبر خوب کروز از تیم ملی!

مربی تیم ملی فوتبال ایران،‌ گفت: علیرضا جهانبخش آماده است و ما تیم کامل‌مان در اختیار داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت: خبر خوب آمادگی همه بازیکنان است. تا چند دقیقه دیگر هم می‌بینید علیرضا جهانبخش آماده است و ما تیم کامل‌مان در اختیار داریم.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین مسئله برای ما بازی با ویتنام است. این مسابقه برای حضور ما در مرحله بعد بسیار مهم است و می‌تواند در صعود ما به مرحله بعد موثر باشد. ویتنام مدعی صعود است. دو حریف قدرتمند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کروز در ادامه خاطرنشان کرد:‌ می‌دانیم که خیلی‌ها می‌گویند عراق مدعی اصلی این گروه برای بالا رفتن است اما ما فعلا روی ویتنام تمرکز داریم تا با کسب نتیجه خوب آماده صعود به مرحله بعدی شویم.

مربی تیم ملی در مورد اینکه چقدر امیدوار به کسب عنوان در جام ملت‌ها هستند تا تیم ملی عنوان در حد نام خود به دست بیاورد،‌ اظهار داشت:‌ بازیکنان و کادرفنی سراسر اشتیاق هستند. برای رسیدن به مراحل بعدی باید قدم به قدم جلو برویم. اگر تمرکز بازیکنان را روی تصویر بزرگتر بگذاریم، موفق نخواهیم بود. پیامی که ما به بازیکنان می‌دهیم و روی آن تأکید می‌کنیم این است که باید بازی به بازی پیش برویم. اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم در شرایط که فرصت بسیار خوبی هم داریم باید این نگاه را به بازی‌های پیش رو داشته باشیم. 

کروز در مورد اینکه جو صمیمی و همدلی بازیکنان چقدر می‌تواند به کسب قهرمانی کمک کند، گفت:‌ داشتن یک جو سلامت در اردو از لحاظ رفتار بازیکنان با یکدیگر خیلی مهم است. ما تمرکز کاملی روی کارمان داریم. این فقط مربوط به امارات نیست در تمام اردوهای گذشته این شرایط را داشتیم. ما در تیم بازیکنان فوق العاده‌ای داریم و این مسئله به موفقیت تیم کمک می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید