جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

هشدار سرمربی ژاپن به شاگردانش

سرمربی تیم ملی ژاپن به بازیکنانش هشدار داد باید برای موفقیت در جام ملت‌ها بهتر بازی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،به نقل از الیوم، تیم ملی فوتبال ژاپن در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به زحمت با نتیجه ۳ بر ۲ ترکمنستان را شکست داد. هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن بعد از این دیدار در نشست خبری خود گفت:‌ پیش‌بینی می‌کردیم چون اولین بازی خودمان را در جام ملت‌ها برگزار می‌کنیم، بازی سختی داشته باشیم. مهم‌ترین نکته بازی این بود که توانستیم برنده باشیم و ۳ امتیاز مسابقه را به هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند و هم‌چنین تمام مردم کشورمان تقدیم کنیم. ما خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم و وقتی از حریف عقب افتادیم خیلی سخت بود که بتوانیم بار دیگر به روند بازی برگردیم.  

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: باید برای موفقیت در جام ملت‌ها سطح بازی خودمان را بالا ببریم. البته گرمای هوا زیاد بود و روی بازی ما تاثیر داشت. ما تیمی هستیم که بیش‌تر بازیکنان‌مان مدت کمی است در کنار هم بازی می‌کنند و نیاز به زمان دارند و مطمئن هستم که در آینده شرایط ما بهتر از قبل خواهد شد.

هم‌چنین یازگولی، سرمربی ترکمنستان بعد از شکست در این دیدار گفت:‌ می‌توانستیم برنده بازی شویم. با تیم قدرتمندی بازی داشتیم و اگر شانس با ما یار بود برنده می‌شدیم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی در نیمه دوم خسته شدیم و تمرکز خودمان را نیز از دست دادیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید