جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

اشتانگه: سوریه آرام است و احساس فشار نداریم/ می‌خواهیم از جام ملت‌های آسیا لذت ببریم

برند اشتانگه، سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال سوریه از آرامش تیمش در آستانه دومین بازی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ برابر اردن خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم‌های ملی فوتبال سوریه و اردن از ساعت 17 فردا (پنجشنبه) در چارچوب بازی‌های دور دوم گروه B جام ملت‌های آسیا رودرروی هم قرار می‌گیرند. سوریه در بازی نخست خود برابر فلسطین به تساوی بدون گل بسنده کرد و اردن با یک گل استرالیا را شکست داد.

برند اشتانگه، تیم ملی فوتبال سوریه در نشست خبری پیش از بازی با اردن درباره فشارهای ایجاد شده روی تیمش پس از تساوی برابر فلسطین گفت: تمام تیم‌ها احساس فشار دارند، اما سوریه آرام است و می‌خواهیم از جام ملت‌های آسیا لذت ببریم. برای آموزش بازیکنان سوریه تلاش می‌کنیم و ساعت‌ خاصی را به بحث و آنالیز اتفاق‌هایی که رخ دادند، اختصاص می‌دهیم. ما فقط روی بازی بعدی با اردن تمرکز می‌کنیم و تمام اعضای تیم ملی فوتبال سوریه احساس آرامش دارند. می‌خواهم بهترین اعتمادبه‌نفس را به تیمم انتقال دهم.

وی درباره بازی با فلسطین نیز اظهار داشت: هرگز نگفته بودم که از بازی تیم فلسطین شگفت‌زده شدم. البته باید اعتراف کنم آنها بازی دفاعی را انتخاب کرده بودند. من بازی اردن با استرالیا را نیز تماشا کردم و همانند دیگران از این پیروزی آنها شگفت‌زده شدم. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم، اما اگر حریف‌تان را بشناسید، بهتر است. سوریه سبک بازی خود را برابر اردن تغییر می‌دهد، اما الان نمی‌گویم.

محمد عثمان، بازیکن تیم ملی فوتبال سوریه نیز درباره بازی فردا با اردن گفت: پیش از این بازی احساس بسیار خوبی داریم و باید به پیروزی برسیم. تمام بازیکنان سوریه آماده این بازی هستند.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید