جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

توصیه رسانه کره‌ای به ویتنام برای بازی با ایران؛ دفاعی بازی کنید و کمتر گل بخورید!

یک روزنامه کره‌ای به تیم ملی فوتبال ویتنام جهت دومین بازی جام ملت‌های آسیا برابر ایران و حفظ شانس صعود از مرحله گروهی توصیه‌ای کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،به نقل از روزنامه چوسان کره‌جنوبی، تیم ملی فوتبال ویتنام در نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا 2019 شکست ناخوشایندی را برابر عراق پذیرا شد اما هنوز شانس صعود از مرحله گروهی برای این تیم وجود دارد. بازی نهایی ویتنام در این مرحله برابر یمن بسیار مهم است و باید پیروز شوند. ویتنام نیازمند بازی قدرتمندتر در خط دفاعی است و باید با خسته‌کردن حریف در فرصت مناسب به گل برسد. ویتنام رده سوم جدول رده‌بندی گروه D جام ملت‌های آسیا را در اختیار دارد  و برای قطعی‌شدن صعود باید 3 یا 4 امتیاز  از 2 بازی پایانی خود برابر تیم‌های ملی ایران و یمن کسب کند. شاگردان پارک هانگ سئو حداقل در بازی با یمن که ضعیف‌ترین تیم این گروه است به پیروزی برسند.

این رسانه‌کره‌ای سپس با اشاره به بازی بعدی تیم ملی فوتبال ویتنام برابر ایران نوشت: ویتنام باید در این بازی برابر ایران که نامزد شماره یک قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2019 است دفاعی بازی کند. پارک هانگ سئو و شاگردانش حتی در صورت شکست برابر ایران باید گل کمتری را دریافت کنند تا در جمع تیم‌های سوم جداول رده‌بندی این رقابت‌ها مزیت لازم برای صعود را داشته باشند.

تیم ملی فوتبال ویتنام در بازی با عراق با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. این تیم ساعت 14:30 دقیقه شنبه 22 دی رو در روی ایران قرار می‌گیرد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید