جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

طارمی: مثل حریف احساسی بازی نکردیم/ گذشته ایران و عراق مهم نیست

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگر ایران در مراحل بالاتر دوباره با عراق بازی کند این تیم را شکست خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مهدی طارمی پس از تساوی در دیدار ایران و عراق در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: بازی باکیفیتی را شاهد نبودیم. برنامه ما این بود که بازی را کنترل کنیم که همین‌طور هم عمل کردیم البته در کل این نتیجه برای ما خوب بود.

وی ادامه داد: برنامه ما این بود که بازی را کنترل کنیم و اگر موقعیت گلی داشتیم دروازه عراق را باز کنیم. بابت صدرنشین در گروه خدا را شکر می‌کنیم. باید ببینیم در مرحله بعد به چه تیمی برخورد می‌کنیم اما مهم نیست که با چه تیمی بازی داشته باشیم و تنها باید تمرکز خود را حفظ کنیم تا بتوانیم مرحله بعد را نیز با موفقیت پشت‌سر بگذاریم.

طارمی اضافه کرد: نمی‌شود که مقابل عراق تنها دفاع کرد. ما ضمن کنترل بازی حمله هم می‌کردیم. ما کنترل شده به دنبال پیروزی بودیم. نه اینکه مثل عراق بخواهیم احساسی بازی کنیم. مهم نیست چهار سال قبل چه اتفاقی افتاده و مهم آینده‌ای است که قرار است برای ما اتفاق بیفتد.

او درباره جو پراضطراب نیمکت دو تیم گفت: عراقی‌ها دنبال احساسی کردن بازی بودن اما ما با برنامه بازی کردیم و دچار حاشیه نشدیم. حتی درگیری نیمه اول هم تیم ما را به حاشیه نبرد و بازی خود را انجام دادیم.

مهاجم تیم ملی درباره گلزنی در این دیدار گفت: هر مهاجمی دوست دارد از هر دقیقه‌ای وارد زمین می‌شود دروازه حریف را باز کند. من هم سعی خود را کردم اما موقعیت مناسبی نصیبم نشد. اگر در مراحل بعدی دوباره به عراق بخوریم قطعا آنها را شکست خواهیم داد. در نیمه اول هم این تیم را تحت فشار قرار دادیم اما در زدن ضربات آخر دقت نکردیم.

دیدگاه تان را بنویسید