جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

آنتونیو پیزی: بازی عربستان با کره‌شمالی آسان نبود/ نمی خواستیم مثل استرالیا بازنده باشیم

سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال عربستان پس از پیروزی تیمش در بازی نخست جام ملت‌های آسیا اعلام کرد نمی‌خواست تیمش همانند استرالیا بازنده شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال عربستان امشب (سه‌شنبه) در نخستین بازی گروه E جام ملت‌های آسیا با نتیجه 4 بر صفر کره‌شمالی را شکست داد. دومین بازی این گروه فردا میان تیم‌های ملی قطر و لبنان برگزار می‌شود.

آنتونیو پیزی در نشست خبری پس از بازی برابر کره‌شمالی گفت: ما آماده‌سازی ویژه‌ای برای این بازی داشتیم تا از شکست در بازی نخست جام ملت‌های آسیا 2019 همانند استرالیا برابر اردن اجتناب کنیم. در این شرایط توانستیم به پیروزی بزرگی دست یابیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در رابطه با عدم تعامل بازیکنان خط حمله تیمش نیز اظهار داشت: هیچ کاری نمی‌کنم و آرام هستم. می‌دانم مشکلاتی روشنی در تیم ملی عربستان وجود دارند. در طول بازی با کره‌شمالی با اطلاع از این موضوع می‌خواستم که نیمکت عربستان آرامش داشته باشد.

پیزی در خاتمه گفت: بازی عربستان با کره‌شمالی آسان نبود زیرا حریف در تمام طول 90 دقیقه دفاعی بازی کرد. بازیکنان عربستان توانستند با تحمیل سبک بازی خود به نتیجه بزرگی دست یابند. امیدوارم دوباره با این روند خوب به میدان بازگردیم و دستاورد امروز را حفظ کنیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید