جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

بازتاب برد تیم ملی فوتبال در رسانه‌های اماراتی+ تصاویر

رسانه‌های انگلیسی‌زبان امارات نسبت به برد پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، رسانه‌های انگلیسی زبان کشور امارات پیروزی ایران مقابل یمن در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 را بازتاب گسترده‌ای دادند. در یکی از این گزارش‌ها سایت «اسپورت 360» با اشاره به توقف‌ناپذیر بودن تیم ملی در پیروزی بزرگش مقابل یمن نوشت: «تیم ملی ایران با برتری 5 بر صفر مقابل یمنِ تازه‌وارد خط و نشان کشید که مدعی کسب چهارمین عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌هاست. این بازی ایران با اختلاف بهترین عملکرد تا به اینجای این تورتمنت است».

سایت «خلیج تایمز» نیز با تیتری با عنوان «هشدار ایران به جام با درهم کوبیدن 5 بر صفر یمن» نوشت: «یمن به دنبال این بود تا عملکردی تأثیرگذار مقابل ایران داشته باشد، اما فرصت این کار را پیدا نکرد. ایرانِ بی‌رحم، یمنِ تازه‌وارد را در گروه D با نتیجه 5 بر صفر در ابوظبی در هم کوبید. تیم ملی که چهاردهمین حضورش در جام ملت‌ها را تجربه می‌کند، تسلط کامل بر این بازی داشت».

سایت «گالف نیوز» هم با تیتر «ایران، یمن را در هم کوبید تا زنگ خطر را در جام ملت‌ها به صدا در بیاورد»، نوشت: «تیم ملی با برتری 5 بر صفر دوشنبه شب مقابل یمن، پیامی را به رقبای خود داد. تیم ملی که به دنبال پایان دادن به حسرت 43 ساله‌اش در کسب معتبرترین جام قهرمانی قاره است، به طرز بی‌رحمانه‌ای قدرت کوچک گروه D را در ابوظبی در هم کوبید».

سایت «گالف تودی» نیز نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران نمایشی درخشان از آغاز تا پایان بازی داشت و به شیوه‌ای بی‌نقص با شکست 5 بر صفر یمن، کارزار خود در جام ملت‌ها را آغاز کرد».

 

دیدگاه تان را بنویسید