جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

آزمون: خواهش می کنم نگویید راحت به فینال می رسیم/ انتقادات زندگی من را تغییر داد

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت:خواهش می کنم با این برد نگویند که ما راحت به فینال می رویم چرا که تورنمنت سختی را پیش رو داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سردار آزمون بعد از بازی تیم ملی برابر یمن و گلزنی در این دیدار گفت: تمرکزمان را روی این بازی گذاشته بودیم و بازی خوبی بود. همیشه بازی اول سخت می شود. فینال اول را به پایان رساندیم و توانستیم بهترین نتیجه را بگیرم. خواهش می کنم با این برد نگویند که ما راحت به فینال می رویم چرا که تورنمنت سختی را پیش رو داریم.

او درباره نتایج تیم هایی به مانند استرالیا و کره جنوبی گفت: همیشه بازی اول سخت است و این برمی گردد به کادر و بازیکنان که چمونه اماده بازی وشمی. خوشبختانه کادر ما طوری رفتار کرد که به خوبی آماده این بازی شدیم.

آزمون درباره انتقاداتی که از او بعد از جام جهانی صورت گرفت، گفت: انتقاد از یک جهت خوب است . انتقاد کاری کرد که من زندگی ام را تغییر بدهم و این برای من خیلی خوب بود . چون که خیلی از مسائل را یاد گرفتم و در روبین کازان هم عملکرد بهتری را داشتم. اگر انتقاد خوب باشد من گوش می دهم اما اگر ببینم واقعا نابجا باشد برایم مهم نیست. سطح جام جهانی با جام ملت ها فرق دارد و من هرکاری که می کنم برای تیم انجام می دهم. اگر از دستورات تیم ملی پیروی نکنم خیانت است.

او درباره تغییر باشگاه خود نیز گفت: درباره تیم  ملی و تورنمنت صحبت می کنم.

آزمون با اشاره به مصدومیت صورتش هم گفت: این طور زیباتر شدم.

دیدگاه تان را بنویسید