لحظه به لحظه با حواشی دیدار ایران و یمن در جام ملت ها + عکس و فیلم

ورزشگاه محمد بن زاید برای برگزاری بازی ایران و یمن مهیا شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، ایران در اولین قدم از جام ملت‌های آسیا 2019 امارات در ورزشگاه محمد بن زاید امروز به مصاف یمن رفت.

 

* پلیس امارات درهای ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی را بست تا پس از عملیات چک خنثی توسط سگ و ابزار الکترونیکی، به خبرنگاران و هواداران اجازه ورود دهد. حدود ساعت ١٣:٣٠ پلیس به خبرنگاران اعلام کرد پس از بازرسی می‌توانند وارد ورزشگاه شوند. پلیس برای تامین امنیت بازی، تمام افرادی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند به دقت بازرسی می‌کند.

*خیابان‌های اطراف ورزشگاه دارای ترافیک روانی است اما ماموران امنیتی برای برقراری نظم، تدابیری در نظر گرفته‌اند.

در فاصله نزدیک به 4 ساعت و 30 دقیقه مانده به شروع این جدال، تصاویر و فیلم زیر در خصوص حال و هوای ورزشگاه را مشاهده کنید.

 

*از بلیت دیدار تیم ملی ایران با یمن در ورزشگاه محمد بن زاید رونمایی شد.

13971017000753_Test_NewPhotoFree

 

*یان کوچیان، سرمربی تیم ملی یمن 11 نفر اصلی برای دیدار با ایران را معرفی کرد که به شرح زیر است:سعود السوادی، محمد فؤاد، مدیر عبدربه، محمد بارویس، علاء نعمان، احمد الحیفی، وحید الخیاط، علاء الصاصی، عماد منصور، عبدالواسع المطری و احمد السروری.

* خبرنگاران کشورهای شرق آسیا و استرالیا در استادیوم حضور دارند تا از بازی گزارش تهیه کنند. همچنین در حالی که دیدار تیم های چین و قرقیزستان در حال پخش است تعدادی از خبرنگاران چینی و قرقیزستانی در حالی تماشای دیدار دو تیم در مرکز رسانه ای هستند.

* ماموران بسیار زیادی در استادیوم مشغول کنترل تردد نمایندگان رسانه ها هستند ضمن آنکه طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است ماموران مستقر در ورزشگاه مقابل درهای اصلی حضور پیدا کرده و تردد تماشاگران را کنترل کنند.

* درهای استادیوم به روی تماشاگران فعلا بسته است و قرار است از ساعت 17 درهای استادیوم باز شود.

* مقابل درهای اصلی استادیوم محمد بن زاید هم دستگاه بمب یاب فعال است که در صورت هرگونه مورد مشکوک این دستگاه بلافاصله وکنش نشان می دهد.

دیدار تیم های ایران و یمن از ساعت 20 به وقت ابوظبی در شرایطی برگزار می شود که مسئولان برگزاری بازی در تدارک آزمایش های پیش از بازی هستند. لباس بزرگ یمن و ایران در دستان عوامل برگزاری بازی است.

* رختکن تیم ملی فوتبال ایران مهیای حضور ملی پوشان شده و البته تمامی بازیکنان در جایگاه های خود قرار گرفته است.

تصاویر رختکن تیم ملی فوتبال ایران را در زیر می بینید:

 اتوبوس تیم ملی یمن لحظاتی پیش به هتل هیلتون رسید تا بازیکنان این تیم را برای دیدار با ایران به ورزشگاه محمد بن زاید منتقل کند.

احمدرضا عابدزاده عقاب آسیا که برای حمایت از ملی پوشان به امارات رفته است، به اردوی تیم ملی رفت و با شاگردان کی روش دیدار کرد.

 

 

*درهای ورزشگاه محمد بن زاید ساعت 17:30 برای حضور تماشاگران باز شد.

*تعداد اندکی از تماشاگران در مقابل درهای ورزشگاه حضور دارند که اکثر آنها ایرانی هستند. 

* حدود 8 هزار ایرانی بلیت های بازی ایران و یمن را خریداری کرده اند که البته تعداد قابل توجهی از آنها وارد استادیوم نشده اند.

*اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران ساعت 18:15 به وقت محلی هتل روتانا را به مقصد ورزشگاه محمد بن زاید ترک کرد.

تعدادی از هواداران تیم ملی که برای روحیه دادن به ملی پوشان مقابل هتل حضور پیدا کرده بودند به تشویق ملی پوشان پرداختند اما یکی از هواداران که اصالت وی مشخص نبود حرکت عجیبی انجام داد که باعث تعجب ملی پوشان شد.

این شخص که با صدای بلند و با زبان انگلیسی با برخی بازیکنان صحبت می کرد با دست به بدنه اتوبوس کوبید که تعجب اعضای تیم ملی را در پی داشت.

* با نزدیک شدن به زمان بازی تماشاگران ایرانی در حال ورود به استادیوم هستند و تعدادی از آنها هم پشت درهای استادیوم مشغول کری خوانی برای یکدیگر هستند.

* تیم داوری ایران شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری در ورزشگاه بن زاید ابوظبی حضور پیدا می‌کنند تا شاهد نخستین دیدار تیم ملی برابر یمن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ باشند.

*ترکیب تیم ملی برای دیدار با یمن: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، مهدی طارمی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، وحید امیری، مهدی ترابی و سردار آزمون.

*بازیکنان تیم ملی ایران در فاصله 75 دقیقه تا آغاز مسابقه با یمن در زمین ورزشگاه محمد بن زاید حضور پیدا کرده و از زمین مسابقه دیدن کردند.

*روز گذشته کارلوس کی روش به زمین چمن بازی ایراد گرفت و این موضوع را به ناظر AFC هم گزارش داد ولی امروز وی با بازیکنان نسبت به وضعیت زمین چمن موضعی نگرفتند.کارلوس کی روش نیز با چهره ای خندان وارد ورزشگاه شد و با مسئولان برگزاری مسابقه برخورد گرمی کرد.

* پیش از شروع بازی نورافکن های استادیوم نیز مورد آزمایش قرار گرفت.

* هنگامی که بازیکنان تیم ملی روی نیمکت نشسته بودند امید ابراهیمی با علیرضا جهانبخش شوخی می کرد. جهانبخش امروز در ترکیب تیم ملی حضور ندارد.

*کریم انصاری فرد، سامان قدوس، مسعود شجاعی نفرات سرشناس تیم ملی ایران هستند که در ترکیب تیم ملی حضور ندارند.

ر فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و یمن تماشاگران ایرانی استقبال خوبی از مسابقه به عمل آورده و با در دست داشتن پرچم‌های ایران از ملی‌پوشان کشورمان در داخل و خارج از استادیوم حمایت می‌کنند.

* تعدادی از هواداران ایرانی با نشان دادن پرچم ایران به دوربین عکاس ژاپنی تعصب خود را به این شکل نشان داده و با ژست‌های مختلف پرچم ایران را به نمایندگان رسانه‌های خارجی نشان می‌دادند.

* مسئولان برگزاری مسابقه با بلندگو هواداران دو تیم را به جایگاه‌هایشان هدایت می‌کنند.

* پلیس‌های اسب‌سوار در نکات مختلف ورودی ورزشگاه محمد  بن‌زاید حضور دارند و رفت و آمد تماشاگران را کنترل می‌کنند.

*‌تعدادی از تماشاگرانی که از ایران خود را به ورزشگاه رسانده‌اند در مقابل درهای استادیوم از قیمت‌های بلیت بازی ایران گلایه داشته و مدعی بودند حضور در سه بازی پیاپی ایران در امارات با این شرایط برای آنها مهیا نیست.

* تعداد اندکی از تماشاگران تیم ملی یمن در مقابل استادیوم حضور دارند و آنها از حمایت یکصدای تماشاگران ایرانی مات و مبهوت مانده‌اند. فریاد ایران ایران مقابل درهای ورزشگاه محمد بن‌زاید طنین‌انداز شده است. 

هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه با شعارهایی تیم ملی ایران و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

با توجه به این که تعداد ایرانی‌ها بیش از یمنی‌هاست، صدای تشویق "ایران" بیشتر شنیده می‌شود.

با ورود بازیکنان به سید مجید حسینی توپی در دست گرفت و آن را به سمت هواداران شوت کرد. این حرکت با تشویق او همراه بود.

هواداران ایرانی با تشویق ایسلندی سعی دارند به تیم ملی ایران روحیه بدهند.

پیراهن های دو تیم در دو نیمه زمین قرار گرفته و در دایره وسط میدان هم لوگوی مسابقات قرار گرفته است.

بازیکنان ایران پس از عکس یادگاری سریعا به سمت پست‌های خود دویدند که موجب تشویق هواداران شد.

وحید امیری و احسان حاج‌صفی بازیکنانی بودند که به سمت هواداران رفته و به تشویق‌های آنها پاسخ دادند.

با صدای سوت داور مبنی بر شروع بازی، صدای تشویق هواداران ایرانی بیشتر شد به طوری دیگر صدای تماشاگران یمنی به گوش نمی‌رسید.

وقتی بازیکنی از یمن قصد دارد به سمت خط کناری زمین که نزدیک هوادارن ایرانی است برود، با سوت تماشاگران ایرانی مواجه می‌شود.

درحالی عادت داشتیم در طول بازی‌های تیم ملی کی‌روش را کنار زمین ببینیم اما در این دیدار تا به حال فقط مارکار آقاجانیان چند بار به کنار زمین آمده و خبری از کی‌روش نیست.

با اشتباه رامین رضاییان که منجر به ایجاد موقعیت گل برای یمن شد، کی‌روش به کنار زمین آمد.

قبل از گل نخست ایران به یمن، تماشاگران کمی ساکت بودند اما بعد از گل طارمی باز هم صدای «ایران،ایران» در ورزشگاه محمد بن زاید طنین انداز شد.

درحال حاضر حدود ۵ هزار نفر در ورزشگاه هستند که بیش از ٧٠ درصد آن را تماشاگران ایرانی تشکیل می‌دهند.

در اواخر نیمه دوم کارلوس کی‌روش به شدت به داور وسط میدان اعتراض کرد که همین امر موجب شد داور به سمت او بیایید و تذکر جدی به سرمربی تیم ملی ایران بدهد.

 

 

لحظه به لحظه با داغ ترین اتفاقات جام هفدهم در امارات + عکس و فیلم

جدول رده بندی رقابت های جام ملت های آسیا 2019

برنامه کامل جام ملت های آسیا + مسیر تیم ها تا فینال و تصاویر ورزشگاه ها

برنامه و نتایج کامل جام ملت های آسیا؛ 2019 امارات

دیدگاه تان را بنویسید