در گفت وگو با یک فاکس اسپورت؛

حاج صفی: ما ایران هستیم و قهرمانی می خواهیم/ اتفاقات قبل برابر عراق را فراموش کردیم

مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما می خواهیم اتفاقات دوره گذشته برابر عراق را از ذهنمان پاک کنیم و روی قهرمانی تمرکز کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ احسان حاج صفی در گفت و گو با فاکس اسپورت درباره حضور ایران در جام ملت های آسیا گفت: ایران می تواند جام ملت های آسیا را فتح کند اما ما نباید تیم ها را دست کم بگیریم. ویتنام قهرمانی سوزوکی کاپ را داشته و  شرایط خوبی دارد و ما نمی توانیم در دور گروهی با خیال راحت کار کنیم و باید برابر هر سه تیم قوی ظاهر شویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: با احترام به تمام تیم های حاضر در گروه ما اما باید بگویم که عراق قوی ترین حریف است. اما ما ایران هستیم و می خواهیم قهرمان شویم.

مدافع چپ تیم ملی ایران گفت: ما می خواهیم اتفاقات دوره گذشته و حذف در برابر عراق را از ذهنمان پاک کنیم و روی قهرمانی آسیا تمرکز کنیم. ما فکر می کنیم که می توانیم قهرمان آسیا شویم هرچند همه تیم ها دوست دارند به این عنوان برسند.

او در پایان گفت: امیدوارم هواداران حمایت خود را از ما ادامه بدهند؛ همان طور که در روسیه این کار را انجام دادند. دوست دارم مردمی که می توانند در امارات کنار ما باشند و بازی های ما را ببینند، از تیم ایران حمایت کنند و با کمک آن ها قهرمان شویم.

دیدگاه تان را بنویسید