ستاره های دنیای فوتبال میهمانان ویژه فینال لیبرتادورس

دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی برای تماشای فینال برگشت کوپا لیبرتادورس به مادرید سفر می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برای تماشای دیدار ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال برگشت کوپا لیبرتادورس همدیگر را در سانتیاگو برنابئو خواهند دید.  این نخستین حضور ستاره پرتغالی پس از جدایی اش از رئال مادرید در ورزشگاه سفیدپوشان خواهد بود. رونالدو از باشگاه مادرید به صورت مستقیم درخواست بلیت کرد. فلورنتینو پرس قصد دارد دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی در کنار هم بنشینند.  

بارسلونا به همراه مسی شنبه شب در لالیگا برابر اسپانیول بازی خواهد کرد و یوونتوس جمعه شب مقابل اینتر قرار می گیرد. مسی یکشنبه به مادرید سفر می کند. این در حالی است که رونالدو تعطیلات آخر هفته (شنبه و یکشنبه) را در مادرید خواهد گذراند.

ستاره آرژانتینی برای حضور در این بازی با فدراسیون فوتبال اسپانیا تماس گرفت. همچنین بازیکنان حاضر در دسته یک و دو لالیگا چنین درخواستی داشتند. فدراسیون این کشور قصد دارد به همه تقاضا ها پاسخ دهد. در میان صدها درخواست، سرمربیان حاضر در اروپا و آمریکا نیز برای تماشای این بازی قصد دارند به مادرید سفر کنند.

دیدار برگشت ریورپلاته و بوکاجونیورز که قرار بود در ورزشگاه مونومنتال بوینس آیرس برگزار شود به دلیل حمله هواداران میزبان به اتوبوس بوکا لغو شد. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفت بازی خارج از آرژانتین برگزار شود. به همین خاطر سانتیاگو برنابئو یکشنبه هفته‌ آینده میزبان جنگ جهانی سوم خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید