گزارش جی پلاس؛

اتفاق عجیب روی نیمکت رئال مادرید/ کهکشانی ها به مربیان خود رحم نمی کنند!

در سال های اخیر هیچ مربی در رئال مادرید تا پایان قراردادش روی نیمکت مربی گری این تیم باقی نمانده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از رفتن زیدان و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید این تیم شرایط مناسبی ندارد و در مسابقه های اخیر خود عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته است. اخراج لوپتگی و البته روی کارآمدن سانتیاگو سولاری هم نتوانسته اوضاع این تیم را سروسامان بدهد.

اما نکته قابل توجه این است که در سال های گذشته هیچ یک از مربیان رئال مادرید تا پایان قرارداد خود در این تیم نمانده اند و به اشکال مختلف این تیم را ترک کرده اند. باید دید که آیا سولاری که اعلام شده تا پایان 2021 با این تیم قرارداد امضا کرده است می تواند بدون توجه به این موضوع تا پایان قراردادش در رئال بماند یا نه؟ زمانی که رئال مادرید سه بر صفر به ایبار باخت زمزمه هایی مبنی بر حضور "مائوریسیو پوچتینو" به گوش رسید.

زمانی که فلورنتینو پرز به رئال مادرید بازگشت "مانوئل پیگرینی" را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد. ریاست باشگاه اعلام کرد که قرارداد او تا سال 2013 تمدید شده است اما این مربی سال 2010 سانتیاگو برنابئو را ترک کرد. بعد از پیگیرینی، مورینیو سرمربی تیم شد. او بعد از قهرمانی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا آن هم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو سرمربی رئال شد تا همه در فکر کسب لیگ قهرمانان با این مربی آن هم بعد از سال ها ناکامی باشند. اما او هم سال 2013 از مادرید رفت.

کارلو آنچلوتی ایتالیایی توانست با رئال مادرید بعد از سال ها قهرمانی اروپا را به دست بیاورد و باشگاه اعلام کند که او تا سال 2016 در رئال می ماند اما این اتفاق رخ نداد و او بعد از ژوئن 2013، می سال 2015 از رئال مادرید رفت.

انتخاب سرمربی بعدی رئال مادرید از رفتن آنچلوتی هم عجیب تر بود. رافائل بنیتس به عنوان سرمربی انتخاب شد اما این مربی فقط 25 بازی سرمربی این تیم بود و با 17 برد، 5 تساوی و 3 باخت رئال را ترک کرد. او از ژوئن 2015 تا ژانویه 2016 سرمربی رئال بود.

حضور زیدان روی نیمکت رئال همانند دوره بازی گری اش همانند افسانه بود. او در سال 2017 و زمانی که دو قهرمانی اروپا با رئال کسب کرده بود قراردادش را تا 2020 تمدید کرد اما بعد از هت تریک در قهرمانی اروپا و در سال 2018 رئال را ترک کرد تا موفق ترین مربی سال های اخیر رئال هم تا پایان قراردادش در رئال نماند.

به گزارش جی پلاس؛"یولن لوپتگی" سرمربی وقت تیم ملی اسپانیا به شکل عجیبی و تنها چند روز قبل از آغاز جام جهانی سرمربی رئال مادرید شد که همین موضوع باعث اخراجش از روی نیمکت لاروخا بود. لوپتگی که به خاطر رفتار غیرحرفه ای قبل از جام جهانی از تیم ملی اسپانیا اخراج شد امیدوار بود دوره درخشان زیدان را در رئال ادامه بدهد اما این مربی تنها 14 بازی را همراه رئال بود و با 6 باخت خیلی زود از جمع سفید پوشان کنار رفت. بعد از کاماچو او دومین مربی رئال در 18 سال اخیر است که با بازی های تک رقمی از این تیم می رود. لوپتگی تا سال 2021 قرارداد داشت.

حال "سانتیاگو سولاری "بازیکن پیشین رئال مادری سرمربی رئال شده است.

نکته جالب توجه این است که در کل مدت زمان ریاست پرز در رئال مادرید او 13 مربی را تعویض کرده است و در این میان تنها ویسنته دل بوسکه تا پایان قراردادش در سال 2003 در این تیم باقی ماند. این یک آمار عجیب برای ریاست پرز است.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید