گزارش جی پلاس؛

برملا شدن راز عجیب پنالتی گرفتن های دروازه بان انگلیس! + تصاویر

تصاویر عجیبی در خصوص نحوه پنالتی گرفتن های جردن پیکفورد منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از سال ها تیم ملی انگلیس صاحب یک دروازه بان مطمئن شده است و جردن پیکفورد 24 ساله توانسته مشکل دروازه بانی تیم ملی انگلیس را تا حدود زیادی حل کند. علاوه بر نمایش خوب دیگر بازیکنان تیم ملی انگلیس یکی از عوامل مهم صعود انگلیسی ها به نیمه نهایی جام جهانی را می توان عملکرد فوق العاده پیکفورد عنوان کرد.

بهترین نمایش او در یک هشتم نهایی جام جهانی میان کلمبیا بود که توانست تیمش را در ضربات پنالتی برنده کند.

چند روز پیش نیز تیم ملی انگلیس در دیدار خداحافظی وین رونی به مصاف آمریکا رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید. بعد از پایان این بازی عکس های عجیبی از پیکفورد و بطری آب او منتشر شد که یک راز عجیب را برملا کرد.

روی بطری آب پیکفورد اسامی بازیکنان تیم ملی آمریکا و جهت معمول پنالتی های او نوشته شده بود که در صورت اعلام ضربه پنالتی پیکفورد کار آسان تری داشته باشد.

اما این پایان کار نبود و با بررسی عکس های بازی انگلیس و کلمبیا مشخص شد که روی بطری اش در آن بازی هم اسامی بازیکنان کلمبیا و جهت ضربات پنالتی اش نوشته شده بود. بعد از پایان دیدار انگلیس و کلمبیا پیکفورد که بهترین بازیکن میدان شده بود درباره علت عملکرد خوبش در ضربات پنالتی، گفت: به جز فالکائو تقریبا می توانم بگویم تمام بازیکنان همان جهتی که انتظار داشتم پنالتی زدند. 

در واقع کادرفنی تیم ملی انگلیس کار پیکفورد را در ضربات پنالتی آسان کرده است و احتمالات را به خوبی برای او مشخص کردند.

او حتی زمانی که از کنار اوسپینا دروازه بان تیم ملی کلمبیا رد می شد بطری آبش را مخفی کرد که دروازه بان حریف متوجه رازش نشود.

پیکفورد

پیکفورد

پیکفورد

پیکفورد

 

دیدگاه تان را بنویسید