درخواست سید جلال از هواداران پرسپولیس

سید جلال حسینی به نقش هواداران سرخ در راه یابی این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، به نقل از AFC، تیم فوتبال پرسپولیس فردا شنبه باید در فینال لیگ قهرمانان و در دور برگشت در خانه میزبان کاشیما باشد. سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بازی را در حالی شروع می کند که با دو گل از حریف خود عقب است.

سید جلال حسینی درباره نقش تماشاگران در دیدار برگشت در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هواداران برای ما خیلی مهم هستند. آنها همیشه حامی و پشتیبان ما بودند و خصوصا در بازی‌های سخت همیشه ما را حمایت کردند. آنها بازوهای سنگین ما در بازی‌های مهم بودند. ما با حمایت همین هواداران به دیدار نهایی رسیدیم و متاسفانه دیدار رفت را شکست خوردیم. با این حال ۹۰ دقیقه باقی مانده است و این ۹۰ دقیقه پایانی است. من از هواداران می خواهم که مثل بازیکنان باشند و به هیچ وجه انرژی خود را قبل از شروع بازی هدر ندهند. ما به انرژی هواداران در زمان بازی نیاز داریم و نیاز نیست قبل از بازی هواداران انرژی خود را از دست بدهند.

در صورتی که کاشیما به گل برسد پرسپولیس نیاز به این دارد که ۴ گل به ثمر برساند و به همین خاطر کلین شیت در این دیدار اهمیت زیادی برای تیم ایرانی دارد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت های خود افزود: مهمترین موضوع این است که ما گل نخوریم و در ادامه باید گل هم به ثمر برسانیم. یعنی باید دو کار مهم را انجام دهیم ولی چون هواداران کنار ما هستند می توانیم به این مهم دست یابیم. با فهم و درک درست از این بازی باید از همان ابتدا برای موفقیت تیم تلاش کنیم. قول می دهم بهترین عملکردم را در زمین بازی نشان دهم. در کنار هواداران قادر به انجام کارهای بزرگی هستیم. برای هر دو تیم بازی سختی است. خصوصا برای ما که باید دو گل به ثمر برسانیم تا بازی برابر شود. کار بسیار سختی است و نیازمند انرژی زیاد و امیدوارم هواداران این انرژی را به ما بدهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید