همکاری میلیاردر آمریکایی با کمیته برگزاری المپیک توکیو

ثروتمندترین مرد جهان برای کمک به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل از جمله مبارزه با فقر با کمیته برگزاری بازی‌های المپیک 2020 همکاری می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بیل گیتس میلیاردر آمریکایی در تلاش برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، همکاری جهانی خود را با آژانس های ورزشی ژاپن و سازمان دهندگان المپیک 2020 توکیو راه اندازی خواهد کرد. 

بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت و دومین فرد ثروتمند جهان که اخیرا وقت خود را به بنیان خانواده‌اش اختصاص داده، به دنبال کمک به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل ا زجمله مبارزه با فقر شدید و مبارزه با تغییرات اقلیمی تا سال 2030 است.

گیتس روز جمعه در یک رویداد در توکیو گفت که او برای نخستین بار با استفاده از بازی‌های المپیک به دنبال افزایش آگاهی‌ها در خصوص توسعه پایدار و ژاپن می‌تواند به عنوان یک لیدر در کمک و توسعه این آگاهی‌ها کمک کند.

گیتس 63 ساله گفت: کشورهایی مانند ژاپن باید همچنان به سرمایه‌گذاری سخاوتمندانه، در واقع حتی سخاوتمندانه‌تر از آنچه که در حال حاضر هستند، ادامه دهند.

وی افزود: امروزه ژاپن حدود 3 تا 5 درصد از بودجه خود را به سلامت جهانی اختصاص می‌دهد، بنابراین فرصتی برای انجام کارهای بیشتر وجود دارد.

جامعه ورزش در ژاپن به سرعت در حال نزدیک شدن به یک لحظه هیجان‌انگیز است، به عنوان چشم جهان در توکیو المپیک نزدیکتر می شود. من هیجان‌زده هستم که از این فرصت برای بالا بردن آگاهی و سفیر برای یک دنیای بهتر استفاده می کنید.

دیدگاه تان را بنویسید