جیمی جامپ ایرانی در زمین! / درگیری بازیکنان دو تیم و اخطار به نعمتی

تمام حواشی دیدار پرسپولیس و کاشیما+تصاویر

حدود 30 هزار طرفدار فوتبال در ورزشگاه کاشیما ساکر ژاپن برای تماشای دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز حضور دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس در مرحله رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 15 امروز (شنبه) به وقت محلی و 9:30 صبح به وقت تهران آغاز شد.

*درگیری بازیکنان پرسپولیس و کاشیما که با اخطار برای نعمتی به دلیل خطای وی همراه بود.

26

* در دقیقه 21 بازی در حالی که بازی در زمین پرسپولیس در جریان بود یک هوادار پرسپولیس با پرچم ایران به زمین آمد و برای دقایقی بازی متوقف شد.

222

* زیکو اسطوره برزیلی وقتی وارد ورزشگاه شد به شدت مورد تشویق قرار گرفت و او هم به سبک ژاپنی‌ها به تماشاگران ادای احترام کرد.

* هنگامی که عکاسان حاضر در استادیوم از زیکو خواستند مقابل آنها قرار بگیرد تا عکس او را بگیرند اسطوره برزیلی این دعوت را نپذیرفت و تنها به سمت هواداران ژاپنی ادای احترام کرد.

* قبل از آغاز بازی حمیدرضا گرشاسبی قالیچه‌ای را به مدیرعامل باشگاه کاشیما اهدا کرد.مدیرعامل باشگاه ژاپنی هم به خطر این هدیه از گرشاسبی تشکر کرد. مدیران دو باشگاه هم ابراز امیدواری کردند بازی خوبی انجام شود ضمن آنکه گرشاسبی اعلام کرد میزبانی خوبی از باشگاه کاشیما در تهران صورت خواهد گرفت.

55

*هواداران ایرانی پس از اتحاد مقابل ورزشگاه، وارد ورزشگاه شدند و در قسمتی که برای آنها در نظر گرفته شده بود، مستقر شدند. هرچند تعداد هواداران ایرانی زیاد نیست، اما شور و هیجان بین آنها بسیار بالاست.

*در قسمتی از ورزشگاه کاشیما ساکر، هواداران تیم کاشیما با نصب پرچم برزیلی به حمایت از سرجینو، مهاجم گلزن خود پرداختند تا به این بازیکن روحیه بدهند.

*بازیکنان دو تیم برای تمرین پیش از بازی و گرم کردن وارد زمین شدند که حسابی از سوی تماشاگران تشویق شدند.

*جو ورزشگاه کاشیما ساکر بسیار هیجانی است و سر و صدای زیادی در این ورزشگاه وجود دارد.

*هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پشت دروازه این تیم مستقر شده و پرچم‌هایی از ایران را در دست دارند.

*طرفداران تیم ژاپنی عکس‌هایی از زیکو مدیر فنی باشگاه کاشیما را در ورزشگاه نصب کرده‌اند.

*حدود 30 هزار نفر در ورزشگاه کاشیما ساکر حضور دارند.

*استادیوم کاشیما ساکر در کنار دریای ژاپن و اقیانوس آرام ساخته شده است و از داخل ورزشگاه اقیانوس آرام قابل رویت است.

* هنگامی که گوینده استادیوم اسامی بازیکنان پرسپولیس و برانکو را اعلام کردند هواداران ایرانی به شدت سرمربی پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.

*بازیکنان تیم ژاپنی با لباس‌های نارنجی برای گرم کردن وارد زمین شدند و پرسپولیسی‌ها با لباس‌های قرمز وارد زمین شدند. پرسپولیس امروز سفیدپوش است و بازیکنان کاشیما انتلرز قرمز می‌پوشند.

*هنگام گرم کردن بازیکنان پرسپولیس برانکو و اعضای کادر فنی این تیم در کنار زمین حضور داشتند.

پرسپولیس

دیدگاه تان را بنویسید