اعزام کاروان جانبازان و معلولان سه‌شنبه به جاکارتا

کاروان ورزش ایران با نام «خودباوری و امید» و با شعار "با توکل و تلاش می‌توانیم" با ۲۰۸ ورزشکار ساعت ۷ صبح سه‌شنبه با پرواز چارتر برای شرکت در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی عازم جاکارتا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سومین دوره بازیهای پاراآسیایی از ۱۵ تا ۲۱ مهر به میزبانی جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می‌شود و کاروان ورزش ایران با ۲۰۸ ورزشکار سه‌شنبه ۱۰ مهر ساعت ۷ صبح برای شرکت در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی راهی جاکارتا می شود.

کاروان ایران با ۳۵۸ نفر در این دوره از بازیها حضور خواهد داشت که در این میان ۲۰۸ نفر را ورزشکاران، ۸۲ نفر کادر فنی تیم‌ها و ۱۴ نفر شامل همراهان هستند.

کاروان ایران در حالی در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی با ۲۰۸ ورزشکار حضور پیدا می‌کند که در ۲۰۱۴ اینچئون کره با ۲۰۰ ورزشکار و در ۲۰۱۰ گوانگجو با ۱۵۷ ورزشکار در بازیهای پاراآسیایی شرکت کرده بود.

هم‌چنین در این دوره از بازیهای پاراآسیایی، شاهد حضور چشمگیری از بانوان ورزشکار نسبت به دوره‌های قبل هستیم. به طوری که در این دوره ۷۳ ورزشکار زن در ۹ رشته ورزشی اعزام می‌شوند، در حالی که در ۲۰۱۴ اینچئون تعداد بانوان اعزامی ۵۶ نفر و در ۲۰۱۰ گوانجو ۳۴ ورزشکار زن شرکت کرده بودند.

کاروان ایران در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی در ۱۳ رشته ورزشی دوومیدانی (۸۳ ورزشکار، ۶۰ مرد و ۲۳ زن)، تیراندازی (۷ ورزشکار، ۶ زن و یک مرد)، وزنه برداری (۱۰وزنه بردار مرد)، شنا (۶ شناگر مرد)، تیروکمان (۹ ورزشکار، ۶ مرد و ۳ زن)، تنیس روی میز (۵ ورزشکار، ۴ مرد و یک زن)، دوچرخه سواری (۴ ورزشکار)، بوچیا (۶ ورزشکار، ۳ مرد و ۳زن)، جودو (۷ ورزشکار)، شطرنج (۱۲ ورزشکار، ۶ مرد و ۶ زن)، گلبال (۱۲ ورزشکار، ۶ مرد و ۶ زن)، والیبال نشسته زنان و مردان و بسکتبال باویلچر زنان و مردان.

کاروان ورزش ایران با نام «خودباوری و امید» و با شعار «با توکل و تلاش می‌توانیم» در سومین دوره بازیهای پاراآسیایی شرکت می‌کند.

سومین دوره بازیهای پاراآسیایی ۱۴ مهر در جاکارتا افتتاح می‌شود و رقابتها از ۱۵ مهر آغاز و تا ۲۱ مهر ادامه خواهد داشت.

کاروان جانبازان و معلولان ۲۳ مهر به کشور بازخواهد گشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید