شکست صدرنشین و توقف قهرمان آسیا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی به پایان رسید که تیم‌های مدعی و بالای جدولی، نتایج ضعیفی کسب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، لیگ برتر فوتسال بعد از دو هفته تعطیلی از امروز(جمعه) دنبال شد و هفته یازدهم مسابقات با برگزاری هر هفت بازی به پایان رسید. در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان در ساری به شهروند باخت اما همچنان با ۲۵ امتیاز در صدر باقی ماند. اما ساروی ها با این برد به رتبه دوم جدول صعود کردند. اما مس سونگون که با توجه به باخت گیتی پسند، این فرصت را داشت تا به یک قدمی صدر جدول نزدیک شود، با تساوی مقابل سن ایچ ساوه در تبریز، به رتبه سوم نزول کرد.

در دیگر بازی امروز حفاری اهواز با نتیجه پرگل هفت بر دو تیم سوهان محمدسیما قم را درهم کوبید. این سومین باخت قمی ها با ۷ گل خورده است. سوهان محمدسیما پیش از این از تیم های مس سونگون و شهروند ساری نیز ۷ گل دریافت کرده بود.

پارسیان شهرقدس نیز بعد از سه هفته ناکامی موفق شد تیم مقاومت البرز را با نتیجه چهار بر سه مغلوب کند.

در شیراز نیز درحالی که تیم ارژن تا لحظات پایانی از تیم مقاومت قرچک پیش بود، با نتیجه سه بر سه متوقف شد. تیم اهورا بهبهان نیز در ثانیه آخر از باخت خانگی مقابل شهرداری ساوه گریخت و به تساوی چهار بر چهار رسید.

دیدار پرحاشیه تیم های آذرخش بندرعباس و فرش آرای مشهد نیز شاگردان محسن حسن زاده به برتری سه بر یک رسیدند. دقایق پایانی این بازی با التهاب همراه بود و داور بعد از تکرار پنالتی آذرخش، محمدی دورازه بان فرش آرا را هم اخراج کرد.

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال:

مس سونگون یک– سن ایچ ساوه یک

شهروند ساری ۳- گیتی پسند اصفهان ۲

پارسیان شهرقدس ۴-مقاومت البرز ۳

حفاری اهواز  ۷-سوهان محمدسیما قم ۲

ارژن شیراز ۳- مقاومت قرچک۳

اهورا بهبهان ۴- شهرداری ساوه ۴

آذرخش بندرعباس ۱- فرش آرا مشهد ۳

 

دیدگاه تان را بنویسید