دلمان خنک شد آقای رونالدو!

ستاره پرتغالی تیم یوونتوس در دیدار برابر والنسیا به دلیل حرکت غیر ورزشی از زمین بازی اخراج شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رونالدو هر چند سرانجام در دیدار برابر ساسولو قفل از پایش باز شد و اولین گل هایش را برای یوونتوس به ثمر رساند، اما او هنوز در تیم جدیدش آن چنان که باید عملکرد خوبی نداشته و همین مساله روی اعصاب و روانش تاثیر گذاشته است. 

رونالدو در اولین حضورش در لیگ قهرمانان با پیراهن تیم جدید نمایش کابوس واری برابر والنسیا داشت و با انجام حرکت غیر ورزشی از زمین بازی اخراج شد. اتفاقی که یادآور حرکت جنجالی او در جام جهانی در دیدار برابر ایران بود. رونالدو در اواخر دیدار برابر ایران در آخرین بازی از مرحله گروهی جام جهانی، با آرنج به صورت پورعلی گنجی زد، اما قاضی میدان جرات اخراجش را پیدا نکرد و تنها به یک کارت زرد بسنده کرد. در حالی که سیستم داور ویدیویی هم نشان می داد که رونالدو عمدا ضربه را در زمانی که توپ در جریان نبوده وارد کرده، باز هم داور پرتغالی زبان پاراگوئه ای نخواست نامش به عنوان داور اخراج کننده رونالدو ثبت شود. رونالدو نهایتا با خوش شانسی در زمین ماند و گل دیرهنگام انصاری فرد نیز مانع از حذف ایران نشد. پس از بازی کی روش، به شدت به کاسرس داور بازی تاخت و مدعی شد او قوانین را به دلیل نام بزرگ رونالدو به اجرا نگذاشته است. 

رونالدو در دیدار برابر والنسیا با حرکتی به مراتب آرام تر اخراج شد تا مشخص شود که فرق داوری که قانون را به اجرا می گذارد با داوری که از نام بازیکنان بزرگ می گذرد، چیست.

اخراج رونالدو برای هواداران یوونتوس مسلما اتفاق خوشی نبود، اما شاید درسی برایش بود تا عصبانیتش را بر سر بازیکنان حریف خالی نکند، چرا که همیشه داوری در زمین نیست که مراعاتش را بکند.

 

دیدگاه تان را بنویسید