غیرت ایرلندی داغ تر از غیرت وطنی!

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با تبریک صعود سرخپوشان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر علاقه قلبی اش را به این تیم نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرسپولیس در شبی دراماتیک در شرایطی که حتی بسیاری از هواداران خوش بین این تیم نیز انتظار شکست تیم قدرتمند الدحیل را نداشتند دست به کار بزرگی زد و با وجود دریافت یک گل در خانه، با رقم زدن یک بازگشت رویایی 3 بر1 نماینده قطر را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

پس از این برد، ایمون زاید بازیکنی که هفت فصل پیش برای سرخپوشان توپ می زد و هواداران با هت تریک رویایی او خاطره سازی های زیادی کرده اند، صعود قرمزها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت تا علاقه خود را به این تیم نشان دهد.

این در حالی است که در این روزها که بسیاری از هواداران از بازیکنان جدا شده تیم ناراحتند و معتقدند آن ها به دلیل محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی باید در تیم می ماندند. همین بازیکنان که احتمالا مدت ها مغضوب هواداران خواهند ماند از یک تبریک خشک و خالی دریغ کردند تا خشم هواداران بیشتر شود. بازیکنانی نظیر احمدزاده، امیری، محرمی و خود طارمی که مسبب اصلی محرومیت پرسپولیس شد کار سختی برای به دست آوردن دل هواداران دارند.

انتظار می رفت صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث شود تا آن ها با خوشحالی به نوعی با هواداران آشتی کنند اما شاید برایشان سخت بوده که ببینند پرسپولیس بدون آنها و با نیمکتی خالی تیم تا بن دندان مسلح شده قطری را این گونه شکست داد و از گردونه رقابت ها خارج کرد.

صحبت از تعصب و عشق به پیراهن که می شود، همه بازیکنان عکسایی از کودکی و خردسالی خود با پیراهن آن تیم دارند اما پای عمل که می رسد مشخص می شود چه کسی برای پول بازی می کند و چه کسی برای تعصب.

 

دیدگاه تان را بنویسید