زاتورسکی: پس از درگیری با معروف، کل تیم پشت کوبیاک درآمدند

لیبروی باسابقه تیم ملی والیبال لهستان گفت: بعد از حواشی پایانی ست سوم انگار آتشی در ما افروخته شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،پاول زاتورسکی لیبروی تیم‌ ملی والیبال لهستان پس از کسب پیروزی برابر ایران و تثبیت صدرنشینی مدافع عنوان فهرمانی در گروه D اظهار کرد: ما برای بازی با ایران تمرکز زیادی داشتیم و توانستیم اشتباهاتمان را کنترل کنیم. خوشحالیم که ایران را شکست دادیم ولی باید بدانیم یک بازی سخت‌تر از ایران در انتطار ماست. بلغارستان حریف بسیار قدرتمندی است و هواراران پرشوری دارد و باید هوشمندانه بازی کنیم.

زاتورسکی درباره حواشی پیش آمده بین سعید معروف و بازیکنان لهستان در اوخر ست سوم و در حالی که ایران ۲۲ بر ۱۹ از لهستان پیش بود ولی در پایان ۲۵ بر ۲۲ بازنده شد، گفت: من‌ معروف را ناراحت نکردم. نفر دیگری این کار را انجام داد. می‌دانید چه کسی؟ "کوبیاک". سپس کل تیم هم پشت او درآمد.

او افزود: من در اصل نفهمیدم چه اتفاقی افتاد چون پشتم به تور بود و داشتم برمی‌گشتم. بازیکنان حریف کوبیاک را تحریک‌ کردند و او هم کاری که درست بود را انجام داد. او بازی‌های زیادی با ایران انجام داده و می‌داند در چه دقایقی از بازی این اتفاقات رخ می‌دهد. این یک‌نوع جنگ روانی بود که خیلی اهمیت داشت. ما ۲۲ بر ۱۹ عقب بودیم و بعد از این اتفاق انگار آتشی در ما افروخته شد. این‌ چیزها برخی مواقع مهم هستند و گاهی ارزش ندارند ولی شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد ما ست سوم را نمی‌بردیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید