خرس لهستانی عضله پای امیر علی اکبری را پاره کرد+عکس

مبارزه دیدار امیر علی اکبری و "واخائف" روسی برای رسیدن به کمربند قهرمانی به دلیل پارگی عضله پای ساق علی اکبری به تعویق افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، امیر علی‌اکبری قهرمان سابق تیم ملی کشتی فرنگی که این روزها با سازمان ACB روسیه به توافق رسیده است، شنبه هفته گذشته در دومین مبارزه خود به مصاف "دانیل اومیلا نژوک" معروف به خرس لهستانی رفت و این دیدار در پایان با پیروری علی اکبری به پایان رسید اما در این دیدار سخت و نفس گیر، "دانیل اومیلانژوک" ضربات سختی را به زانوی علی اکبری وارد کرد که گویا علی اکبری متاسفانه از ناحیه عضله ساق پا با مصدومیت جدی روبرو شده است.

حالا با توجه به اینکه قرار بود مبارزه بعدی علی اکبری 19 آبان ماه و در شهر مسکو با "واخائف" برگزار شود به دلیل مصدومیت جدی پای علی اکبری این دیدار به تعویق افتاده است. زمان این دیدار هنوز اعلام نشده است.

واخائف کمربند قهرمانی جهان در این سازمان را در اختیار دارد و علی اکبری در تلاش است که به این کمربند قهرمانی برسد. 

علی اکبری پیش از این در رشته MMA و در سازمان رایزین ژاپن مبارزه می‌کرد که حتی نایب قهرمانی این مسابقات را نیز کسب کرده بود. در حال حاضر علی‌اکبری برای سازمان ACB مبارزه می‌کند که پیش از این در نخستین مبارزه خود در چارچوب سازمان ACB روسیه موفق به شکست حریف استونیایی خود شده بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید