تارتار:می خواهم نشان دهم شاگرد خوبی برای جلالی هستم/ خوشحالیم با تیم لیگ برتری بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: فردا با مجید جلالی بازی داریم که استاد من است و سختی‌های خودش را این بازی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی اظهار داشت: این ایام سوگواری را تسلیت می‌گویم و فردا با مجید جلالی بازی داریم که استاد من است و سختی‌های خودش را این بازی دارد. می‌خواهم نشان دهم شاگرد خوبی برایش هستم.

تارتار افزود:‌تیم‌ها در جام حذفی معمولا در 90 و 120دقیقه محتاط‌تر بازی می‌کنند زیرا امیدی هم به ضربات پنالتی دارند که این اتفاق برای هر دو تیم می‌افتد البته برای تیم ما کمتر این اتفاق رخ خواهد داد زیرا تغییراتی کمی داریم و از بازیکنانی که کیفیت خوبی دارند و کمتر در لیگ برتر بازی کرده‌اند استفاده می‌کنیم. می‌خواهم با استراتژی جدیدی ببینیم نفرات جدیدمان در قالب تیمی جدیدمان به شکلی بازی خواهند کرد.

وی در مورد اینکه منظورش این است که فردا پارس جنوبی با تیم  دومش وارد بازی می‌شود، گفت: از روز اول هم گفته‌ام در پارس جنوبی تیم اول و دوم نداریم همه بازیکنان ما در سطح خوبی هستند و به بازیکنان‌ هم این مسئله را القا کرده‌ایم که وقتی در کوچه‌شان هم بازی می‌کنند باید برنده شوند و تفکر برد را برای آنها جا انداخته‌ایم. نمی‌گویم هدف اصلی ما لیگ است اما ترکیب نفرات ما بین 30تا 50 درصد تغییر خواهد کرد و ما تغییرات زیادی در تیم خواهیم داشت و برای بردن بازی می‌کنیم و اصلا تفکر ما همین است. بازیکنان هم این مسئله را به خوبی درک کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد اینکه در بازی اول مقابل تیم لیگ برتری در جام حذفی روبرو می‌شوید، گفت: از این مسئله استقبال می‌کنم زیرا در سال‌های گذشته این تجربه را داشته‌ام که وقتی با تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر بازی می‌کنید آنها فوتبال بسته و خشونت باری را ارائه می‌دهند. خوشحالیم در جام حذفی با تیم لیگ برتری بازی داریم و وقتی در مراحل اول با تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنید در مراحل بعدی جام حذفی کارتان آسانتر خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید