هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

محجوب در نیمه نهایی جودو ضربه فنی شد

نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم جودوی ایران در دیدار نیمه نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برابر حریف مغول ضربه فنی شد و از رسیدن به دیدار فینال بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در ادامه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و در روز پایانی رقابت‌های جودو، جواد محجوب چهارمین و آخرین نماینده جودوی مردان ایران پس از استراحت در دور نخست برابر بکوبلات توکتوگونوف از قراقیزستان به روی تاتامی رفت و در پایان با امتیاز وازاری برابر این حریف به برتری رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

محجوب دارنده مدال‌های طلا و نقره آسیا و نفر ۱۲ رنکینگ جهانی اما در مبارزه نیمه نهایی برابر دورنبایار اولزیبایار قهرمان جوانان جهان ۲۰۱۴ و نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و نفر یازده رنکینگ جهانی از مغولستان به روی تاتامی رفت و در پایان ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.محجوب در حالیکه دو اخطار از داور دریافت کرده بود در ثانیه‌های پایانی در حالیکه قصد داشت با اجرای فن پیروز این مبارزه شود با بدل حریف مواجه و ضربه فنی شد.

نماینده سنگین وزن جودوی ایران برای کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ باید در دیدار رده‌بندی برابر بکمراد اولتی‌بویف دارنده مدال برنز گرندپری هوهات چین در سال ۲۰۱۸ و نفر ۴۱ رنکینگ جهانی برود.

محجوب برای سومین مرتبه در بازی‌های آسیایی حاضر شده و یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال طلای این رقابت‌ها بود،وی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون به ترتیب در جایگاه هفتم و پنجم وزن ۱۰۰- کیلوگرم قرار گرفت و از رسیدن به مدال بازماند.

به گزارش ایسنا، پیش از این سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و محمد بریمانلو نیز در وزن ۷۳- کیلوگرم به مدال برنز رسید.علیرضا خجسته نیز در وزن ۶۶- کیلوگرم در هماندور نخست حذف شد.

مبینا عزیزی و دنیا آقایی دو نماینده جودوی بانوان ایران نیز از دور رقابت‌ها رقابت‌ها کنار رفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید