اظهار نظر بازیکنان تیم ملی والیبال قبل از بازی با صربستان

لیبروی تیم ملی والیبال ابراز امیدواری کرد که با پیروزی تیم ملی مقابل صربستان صعود ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2019 مسجل شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا حضرت پور لیبروی تیم ملی والیبال خیلی امیدوار است که تیم ایران جمعه شب با شکست صربستان در مسابقه حساس کار را برای صعود به دور نهایی لیگ ملت‌ها یکسره کند.

او در این باره گفت:با اینکه امشب بازی سختی برابر صربستان داریم اما امیدوارم با برد امشب کار صعود را تمام کنیم و هم کار راحت تری برای دو بازی بعدی داشته باشیم.هرچند ما این هفته سه بازی سخت داریم.

او در باره میزبانی بلغارستان ادامه داد: برنامه تمرین بسیار بد بود. ما یک روز ۸ شب تمرین داشتیم و یک روز ۸ صبح. امیدوارم بهتر شود. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

 

مجرد: بازی با صربستان سخت است/ برای برد و صعود همدل هستیم

علی اصغر مجرد سرعتی زن جوان تیم ملی والیبال چند ساعت قبل از بازی اول و سرنوشت ساز هفته پنجم لیگ ملتها گفت: بازی با صربستان سخت است. ما سال قبل هم با صربستان در دور مقدماتی لیگ ملتها بازی کردیم و با اینکه ۲ بر صفر جلو بودیم اما ۳-۲ باختیم. تیم صربستان تیم خوبی است و چند تغییر هم داشته است اما ما برای یک هدف، یعنی برد و صعود همدل هستیم و امیدوارم از سه بازی هر سه بازی را برنده باشیم.

او از میزبانی بلغارستان به جز روز اول و‌ برنامه تمرین راضی است و در این باره گفت: شرایط میزبانی بد نیست، تنها روز اول ساعت تمرینی خیلی بد بود که ما در ۱۸ ساعت ۳ جلسه تمرین داشتیم که سخت بود. ما کم کم آماده می شویم و عصر هم بازی داریم که امیدوارم برد لازم را کسب کرده و به دور نهایی لیگ ملتها صعود کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید