مهدی بوجاریان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نوآموزان در رده سنی زیر 12 سال امروز در قالب مرحله استانی استعدادیابی شرکت کردند.
وی بیان کرد: قرار است 14 نوآموز برتر رده سنی زیر 12 سال استان همدان برای حضور در جشنواره کشوری انتخاب و اعزام شوند.
بوجاریان افزود: امسال مدارس فوتبال همدان به بهترین شکل ممکن در رده های زیر 10 تا 13 سال برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه 2 مورد تخلف در مدارس فوتبال همدان وجود داشت، افزود: هر 2 تخلف که در حوزه مجوزهای قانونی بود، توسط مدیران مدارس فوتبال پیگیری و رفع شد.
بوجاریان با اشاره به اینکه مدارس فوتبال همدان نمونه کشوری هستند، گفت: همه ساله شاهد ظهور استعدادهای نخبه از مدارس فوتبال همدان در سطح کشور هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در تمامی مدارس فوتبال استان همدان مربیان کارآزموده و با اخلاق حضور دارند که تمامی آنها دارای مجوز رسمی فعالیت بوده و جزو تلاشگران و آینده سازان فوتبال همدان به شمار می روند.
دبیر هیات فوتبال استان همدان یادآور شد: همچنین تمامی آموزش های قابل ارایه در مدارس فوتبال استان همدان براساس آخرین تکنیک های روز دنیا است و تمامی مربیان دارای صلاحیت، دوره های توجیهی و آموزشی را زیر نظر مدرسان سپری کرده اند.
وی بیان داشت: فعالیت مدارس فوتبال در سطح استان همدان به صورت دائمی و فصلی است که کار آموزش فصل تابستان در سه رده سنی زیر 10 سال، 11 سال و 12 سال در قالب 30 جلسه پیگیری شد و سپس نفرات برتر در جشنواره مدارس فوتبال به صورت شهرستانی و استانی حضور یافتند.
در حال حاضر 22 مدرسه فوتبال در سطح استان همدان مسئولیت آموزش فصل تابستانه بازیکنان علاقه مند را برعهده دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.