به گزارش ایرنا، معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز شنبه در آیین افتتاح این طرح ها، ملایر را روی ریل پیشرفت و توسعه ارزیابی و بیان کرد: همزمان با هفته دولت 134 طرح عمرانی با اعتباری بیش از 2 هزار و 260 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و از این تعداد عملیات اجرایی 12 طرح آغاز می شود.
باب الله فتحی با بیان اینکه دفاع از عملکرد دولت، دفاع از عملکرد و دستاورهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: تیم مدیریتی شهرستان باید منسجم، هماهنگ و همراه عمل کند و در این راستا اهمال‌ و تعلل هیچ مدیری را نمی‌پذیریم.
فرماندار ویژه ملایر خدمات دولت تدبیر و امید را قابل ‌تقدیر خواند و اظهار داشت: به رغم وجود همه مسائل و مشکلاتی که دولت با آن درگیر است، هم‌اکنون طرح‌های بزرگ اقتصادی، عمرانی و خدماتی در این شهرستان در دست اجرا و بهره‌ برداری است.
فتحی ادامه داد: همزمان با هفته دولت چهار طرح بزرگ اقتصادی با حضور معاون اول ریاست جمهوری در این شهرستان بهره برداری می شود که یک هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار برای آنها هزینه شده است.
وی با اشاره به خدمات گسترده دولت در اقصی نقاط کشور بویژه در روستاها و مناطق محروم گفت: دولت تدبیر و امید در برنامه ها و شعار محوری خود پاسخگویی به حل مشکلات مردم، خدمت صادقانه، شفافیت و صداقت را در راس قرار داده است.
فتحی شفافیت، کارآمدی و پاسخگویی را سه ویژگی مهم دولت عنوان و خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: مدیران باید این سه اولویت را در دستور کار خود قرار دهند و به سمت کارآمدی حرکت کنند.
به گزارش ایرنا، در دومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی پارک یخدان میرفتاح و همزمان پارک محله مسکن مهر و دیوار چینی کانال محله شمس آباد از محل طرح های ستاد بازآفرینی با اعتبار 20 میلیارد و 760 میلیون ریال آغاز شد.
همچنین طرح گازرسانی 2 روستای ناصح آباد و بهمن آباد ملایر با اعتبار 2 هزار و 200 میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای کهکدان با اعتبار 6 میلیارد و 830 میلیون ریال، سه طرح آموزش و پرورش سامن با 700 میلیون ریال، طرح توسعه تالار و رستوران سنتی کوهسار شهر سامن با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و چند طرح شهرداری سامن با اعتبار چهار میلیارد و 380 میلیون ریال افتتاح شد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.